Google Maps سرانجام دستورالعمل‌های قابل مشاهده را ارائه می‌کند

پس از گذشت بیش از یک سال از معرفی این ویژگی، Google Maps سرانجام دستورالعمل‌های قابل مشاهده را در اندروید و iOS (از طریق پلیس اندروید).

Google Maps سرانجام دستورالعمل‌های قابل مشاهده را ارائه می‌کند
این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا مسیرهای گام به گام و یک ETA زنده را مستقیماً از صفحه قفل دستگاه خود مشاهده کنند – اطلاعاتی که قبلاً فقط در هنگام باز شدن قفل تلفن قابل مشاهده بود.

جهت‌های قابل مشاهده همچنین روی صفحه نمای کلی مسیر برنامه که پس از راه‌اندازی مسیرها ظاهر می‌شود، قبل از اینکه کاربران روی دکمه Start ضربه بزنند، کار می‌کنند. همانطور که در GIF تعبیه شده در زیر نشان داده شده است، Google Maps مسیرها، ETA را به صورت زنده نشان می دهد و حتی اگر کاربر مسیر دیگری را انتخاب کند، مسیر را به روز می کند.

جهت‌های قابل مشاهده به‌طور پیش‌فرض خاموش هستند، اما می‌توان آن‌ها را در تنظیمات اصلی برنامه، در قسمت Navigation فعال کرد. در تست های ما در آیفون، این تنظیم فقط پس از تغییر حساب های Google ظاهر شد، که نشان می دهد این ویژگی هنوز در حال اجراست. با این حال، هنوز شاهد پشتیبانی از Live Activities در iOS نیستیم که یک سال پیش وعده داده شده بود.


گوگل برای اولین بار آخرین مسیرهای قابل مشاهده را اعلام کرد فوریهو در ماه ژوئن گفت که این ویژگی در آن ماه برای مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و رانندگی در Android و iOS، از جمله سازگاری با Live Activities در iOS 16.1، در دسترس است.


بر اساس دارایی های اخیر کشف شده است توسط MacRumors در نسخه قبلی این برنامه، Google Maps به کار بر روی یکپارچه‌سازی پشتیبانی از Live Activities برای آیفون‌ها ادامه می‌دهد، اما اینکه چه زمانی واقعاً در این مرحله آن را خواهیم دید، همه حدس می‌زنند.

برچسب ها: نقشه های گوگل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/google-maps-rolls-out-glanceable-directions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *