Google Maps یک ویژگی مفید رانندگی را بدون جایگزینی از دست می دهد

سلام بچه ها، گوگل در شرف پایان دادن به سرویس دیگری است که به نوعی بخشی از Google Assistant بود. میدونم تکان دهنده

حالت رانندگی دستیار Google از داخل Google Maps در ماه فوریه از بین خواهد رفت. اوه، ما در فوریه هستیم! این ویژگی احتمالاً زودتر از این ماه در این ماه ناپدید خواهد شد. اگرچه، با روش عجیب Google برای عرضه یا حذف چیزها، چه کسی دقیقاً می داند که چه زمانی برای شما ناپدید می شود.

حالت رانندگی دستیار Google در Google Maps چیست؟ نتونستم بهت بگم من هرگز از آن استفاده نکرده ام این حالت رانندگی نیست که در سال ۲۰۲۲ کشته شد، اما در عوض یک حالت رانندگی جداگانه است که بخشی از Google Maps بود. به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت به دستیار یا لیستی از برنامه‌هایی که توسط خودرو تأیید شده‌اند دسترسی داشته باشید. کمی شبیه ترکیبی از این بود Android Auto قدیمی برای گوشی ها و آن داشبورد حالت رانندگی دستیار مرده.

گوگل نگفته است که چرا این ویژگی را خاموش می کند، اما بعداً از بین بردن تعدادی از ویژگی های دستیار گوگل در ژانویهمطمئناً به نظر می رسد که گوگل قبلاً در حال پاکسازی است آنها بارد را در همه چیز مجبور می کنند. ما فکر می‌کنیم بارد در شرف تقویت دستیار Google است، بنابراین حذف چیزها برای اضافه کردن دوباره آن‌ها بعداً به شکل جدید “AI” احتمالاً برنامه است.

اگر حالت رانندگی در Google Maps را دوست داشتید، زیرا Google تمام راه‌های دیگر را برای رانندگی آسان بدون داشتن Android Auto در ماشین خود حذف کرده است، متاسفم. گوگل باید واقعاً از شما بخواهد که یک ماشین جدید بخرید، که این بد است.

// پلیس اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/01/assistant-driving-mode-in-google-maps-is-shutting-down/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *