Snap فراخوانی و بازپرداخت همه پهپادهای Pixy به دلیل خطر آتش سوزی

برای چند ماه در سال ۲۰۲۲، شرکت مادر اسنپ چت اسنپ فروخت پهپاد دوربین سلفی پیکسی. فروش دستگاه کم بود و اسنپ پس از یک دوره چهار ماهه تمام برنامه های خود را برای کار بیشتر روی دستگاه متوقف کرد. با این حال، اسنپ ۷۱۰۰۰ دستگاه از این دستگاه را فروخت، اما اکنون این فروش رسیده است یادآوری همه آنها.

Snap فراخوانی و بازپرداخت همه پهپادهای Pixy به دلیل خطر آتش سوزی
همانطور که توسط آستانهباتری های Pixy خطر آتش سوزی هستند و اسنپ نیز خطر آتش سوزی دارد فراخوانی صادر کرد با همکاری کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده ایالات متحده. باتری Pixy ممکن است بیش از حد گرم شود و چهار گزارش از مشکلات باتری وجود دارد. یک حادثه منجر به آتش سوزی جزئی باتری و حادثه دوم منجر به جراحت جزئی شد.

Pixy در وب سایت Pixy اسنپ چت و در آمازون بین ماه می ۲۰۲۲ تا دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت های بین ۱۸۵ تا ۲۵۰ دلار فروخته شد. اسنپ ​​همچنین باتری های اضافی را به قیمت ۱۶ تا ۲۰ دلار فروخت.

طبق اعلامیه فراخوان، مشتریانی که دوربین پرواز Pixy خریداری کرده‌اند باید باتری را خارج کرده و شارژ آن را متوقف کنند. اسنپ ​​برای همه مشتریانی که Pixy خریداری کرده‌اند، بازپرداخت ارائه می‌کند.

برای دریافت بازپرداخت، مشتریان باید از سایت پشتیبانی Pixy دیدن کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. دوربین‌های Pixy باید به اسنپ بازگردانده شوند و باتری‌ها باید با خیال راحت دور ریخته شوند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/01/snap-recalling-pixy-drones/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *