Google Pay دارای ۳ ویژگی جدید و شیرین پرداخت آنلاین است

تقریباً همیشه وقتی گزینه انجام این کار را با Google Pay و تکمیل خودکار Google می‌بینید، پرداخت برای هر چیزی آنلاین آسان‌تر است. برای افزودن بیشتر به این تجربه با ایمن‌تر و مفیدتر کردن آن، Google 3 ویژگی جدید را به پرداخت آنلاین Google Pay معرفی می‌کند.

  1. مزایای کارت Capital One و American Express را ببینید: اگر از Chrome روی دسک‌تاپ استفاده می‌کنید و با Google Pay به تسویه‌حساب می‌روید، ممکن است به زودی متوجه شوید که آیا کارت اعتباری‌تان مزایای ویژه‌ای دارد که می‌تواند برای خرید اعمال شود یا خیر. گوگل این ایده را با کارت‌های Capital One و American Express آغاز می‌کند، جایی که یک بازپرداخت کوچک می‌تواند نرخ‌های برگشت نقدی یا امتیازات پاداش را به شما نشان دهد.
  2. «اکنون بخرید، پرداخت کنید» بعداً بیشتر اوقات: اگر قصد خرید دارید و به استفاده از سرویسی مانند Affirm یا Zip فکر کرده اید تا اکنون خرید کنید و بعداً پرداخت کنید، Google اغلب شروع به ارائه آن خدمات می کند. این باید با اجازه دادن به شما در پیوند دادن حساب های خود یا ثبت نام در محل، فرآیند ثبت نام را برای استفاده آسان تر کند.
  3. جزئیات کارت را با اثر انگشت، چهره پر کنید: اگر باید فرم پرداخت را پر کنید، Google اکنون به شما اجازه می‌دهد جزئیات پرداخت را با استفاده از چهره، اثر انگشت یا پین خود برای پاک کردن درخواست امنیتی تأیید کنید.

گوگل می گوید از همین امروز می توانید از این ویژگی های جدید استفاده کنید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/22/google-makes-it-easier-to-pay-with-google-pay-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *