Google Pixel Fold در حال حاضر ۴۰۰ دلار تخفیف دارد

اکثر مردم نیازی به پرداخت حق بیمه برای گوشی هوشمند تاشو ندارند. اما اگر مقداری پول نقد برای سوزاندن دارید و به دنبال آن بوده اید، Google Pixel Fold یکی از مورد علاقه ماو معامله اخیر آن را به ۱۳۹۹ دلار کاهش داده است. این هنوز با “مقرون به صرفه” فاصله دارد، اما بزرگترین تخفیف را به همراه دارد ما دیده ایم برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی بدون قفل، ۴۰۰ دلار از قیمت فهرست گوگل کاهش می‌یابد. این پیشنهاد در چندین خرده فروش از جمله در دسترس است آمازون، هدف، بهترین خرید و فروشگاه آنلاین گوگل. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، Google آن را دارد مدل ۵۱۲ گیگابایت برای ۱۵۱۹ دلار، ۴۰۰ دلار تخفیف دیگر. شرکت می گوید این معامله تا ۲۴ فوریه ادامه خواهد داشت.

Pixel Fold در راهنمای ما برای بهترین گوشی‌های تاشو انتخاب دوم است و نویسنده ارشد Engadget سم رادرفورد به آن امتیاز ۸۵ در بررسی خود در ژوئن گذشته. شبیه به گلکسی زد فولد ۵ سامسونگانتخاب برتر ما، این یک است “سبک کتاب” تاشو، گوشی‌ای که وقتی از وسط تا می‌شود مانند یک گوشی هوشمند سنتی ۵٫۸ اینچی عمل می‌کند، اما وقتی باز می‌شود نمایشگر ۷٫۶ اینچی بزرگ‌تر ارائه می‌دهد. کنار گوشی سامسونگ (و OnePlus Open)، با این حال، نمایشگرهای پیکسل کوتاه‌تر و عریض‌تر هستند، که به طور کلی استفاده از دستگاه را مانند تلفن‌های سنتی آسان‌تر می‌کند. وقتی گوشی تا شده است، انگشتان شما فضای بیشتری برای تنفس دارند، در حالی که برنامه ها و ویدیوها در صفحه نمایش ظاهری طبیعی تر به نظر می رسند. صفحه نمایش های سامسونگ به طور کلی روشن تر و پر جنب و جوش تر هستند، اما پنل های OLED 120 هرتزی در اینجا هنوز از ضعیف بودن فاصله دارند. با این حال، می توانید یک چین در وسط صفحه نمایش داخلی ببینید.

فراتر از آن، دوربین‌های پیکسل فولد و پردازش تصویر را پیدا کرده‌ایم که عکس‌های دقیق‌تر و پویاتری نسبت به Galaxy Z Fold 5 یا OnePlus Open ارائه می‌دهند، مخصوصاً در شرایط کم نور. این گوشی از گوشی سامسونگ نیز باریکتر است، اگرچه کمی ضخیم تر از گوشی Open است. مانند سایر گوشی‌های پیکسل، Fold بر روی نسخه نسبتاً تمیز و کارآمد اندروید اجرا می‌شود. تعداد مناسبی از برنامه‌های خود گوگل به گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که بهتر با صفحه نمایش بزرگ‌تر سازگار شوند و می‌توانید دو برنامه تلفن را در کنار هم اجرا کنید. گوگل می گوید به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را تا ژوئن ۲۰۲۶ همراه با دو سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد، رابط کاربری Z Fold 5 دارای ابزارهای قدرتمندتری برای انجام چند وظیفه است. و مانند اکثر تبلت‌های اندرویدی، یافتن برنامه‌هایی که برای نمایشگرهای بزرگ بهینه نشده‌اند، زمان زیادی طول نخواهد کشید.

اخطارهای دیگری نیز وجود دارد. Pixel Fold به هیچ وجه کند نیست، اما تراشه Tensor G2 آن کند است اکنون کمی قدیمیبنابراین Galaxy Z Fold 5 و Open عملکرد خام بهتری را ارائه می دهند. عمر باتری نیز چند ساعت بدتر است، به علاوه حاشیه‌های بزرگ‌تری در اطراف نمایشگر دارد. سپس فیل در اتاق است: همه تلفن های تاشو خطر دوام بیشتری دارند. The Fold راه های بیشتری دارد برای شکستن با وجود هزینه بیشتر از بهترین گوشی های “عادی”.، بنابراین باید به ویژه مراقب آن باشید. همچنین شایان ذکر است که گوگل است احتمالا کار می کند در پیکسل فولد ۲، اگرچه به این زودی انتظار نمی رود. تمام آنچه گفته شد، Fold فعلی علاقه‌های زیادی دارد اگر امروز روی یک تلفن تاشو هستید، و این معامله حداقل آن را کمی در دسترس‌تر می‌کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-google-pixel-fold-is-400-off-right-now-163809557.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-google-pixel-fold-is-400-off-right-now-163809557.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *