Google Wear OS با OnePlus برای عمر باتری باورنکردنی Watch 2

ساعت های هوشمند داشته اند هوشمندانه حالت هایی برای سال ها، که در آن ساعت سازان وعده روزها و روزها عمر باتری همراه با دسترسی به برخی ویژگی ها را می دهند. مشکل این نوع حالت‌ها این است که شما اغلب از ویژگی‌ها، حداقل عملکرد، و ساعت هوشمندی برخوردار می‌شوید که برای دوام تا زمانی که وعده داده شده، کمتر هوشمند شده است. برای OnePlus Watch 2، OnePlus است عمر باتری امیدوار کننده ای که تا ۱۰۰ ساعت دوام می آورداما آنها همچنین وعده ساعتی را می دهند که در بخش هوشمند هیچ ضربه ای نمی خورد.

به لطف کار انجام شده با Google for Wear OS، OnePlus Watch 2 از رابط هیبریدی Wear OS برای جابه‌جایی هوشمند بین دو پردازنده، یک واحد میکروکنترلر هم‌پردازنده فوق‌العاده کم (MCU) و پردازنده قدرتمند برنامه کاربردی (AP) استفاده می‌کند. اسنپدراگون W5. این رابط ترکیبی به ساعت اجازه می دهد تا بسته به کار، به طور یکپارچه بین استفاده از AP ​​یا MCU جابجا شود. این کمی جادو است که می‌تواند به ساعت‌های آینده بیاید، زیرا گوگل روی Wear OS کار کرد تا این اتفاق در ساعت جدید OnePlus رخ دهد.

در هنگام استفاده، این بدان معنی است که ساعت شما نیازی به بیدار کردن پردازنده برنامه برای عبور از چیزی مانند اعلان ندارد، زیرا MCU می تواند آن را مدیریت کند. این وظیفه به تنهایی باید به معنای افزایش شدید عمر باتری باشد. MCU و این رابط ترکیبی حتی می توانند پاسخ های سریع یا اقدامات از راه دور را انجام دهند.

Google Wear OS با OnePlus برای عمر باتری باورنکردنی Watch 2

گوگل همچنین انتظار دارد که رابط ترکیبی به ردیابی تمرین، تشخیص خودکار ورزش و نظارت بر داده های سلامت کلی کمک کند. همچنین می‌تواند صفحه‌های ساعت را اجرا کند، بنابراین اگر برای استفاده از آن ایجاد شده باشد، می‌توانید رندر چهره ساعت را در MCU دریافت کنید، و دوباره AP را رها کنید تا کمتر کار کند و باتری کمتری مصرف کند.

در حالی که همه اینها پیچیده به نظر می‌رسد و ساعت‌سازان آینده را ملزم می‌کند تا از راه‌اندازی تراشه‌های دوگانه مانند OnePlus استفاده کنند، دیدن اینکه گوگل این را در سیستم‌عامل قرار داده است، نشانه‌ای عالی است. من چند روزی است که از OnePlus Watch 2 استفاده کرده‌ام و می‌توانم به شما بگویم که این تجربه به قدری خوب کار می‌کند که هر لحظه نتوانستم بگویم کدام پردازنده واقعاً فعال است. رابط ترکیبی واقعاً به ساعت اجازه می دهد تا در طول روز بدون کاهش تجربه استفاده شود. و بله، ساعت واقعا چند روز در یک زمان با نمایشگر همیشه روشن، ردیابی تمرین و خواب و اعلان‌های کامل روشن است.

ممکن است به اندازه زمانی که داشتیم تعداد پخش کننده های Wear OS نداشته باشیم، اما گوگل همچنان در حال بهبود سیستم عامل پوشیدنی خود است. شاید تغییراتی مانند این بتواند توجه بیشتر سازندگان ساعت های تناسب اندام را جلب کند تا دوباره به پلتفرم نگاه کنند.

// وبلاگ توسعه دهندگان اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/26/google-tweaks-wear-os-with-oneplus-for-watch-2s-incredible-battery-life/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *