Granblue Fantasy: Relink اولین محتوای رایگان پس از راه اندازی را اضافه می کند

Granblue Fantasy: اولین به‌روزرسانی بزرگ Relink امروز منتشر می‌شود، یک تلاش جدید اضافه می‌کند و لوسیلیوس از بازی موبایل Granblue Fantasy اصلی به عنوان یک باس فایت بازمی‌گردد.

لوسیلیوس در تلاش The Final Vision ظاهر می شود که به عنوان محتوای رایگان اضافه شده است. محتوای پولی جدیدی نیز معرفی شده است که شامل یک مجموعه توسعه احساسی و بسته‌های مختلف حاوی آیتم‌های درون بازی از جمله Sigils و ارز قابل تجهیز است.

لیست کامل موارد اضافه شده به Granblue Fantasy: Relink در نسخه ۱٫۱٫۱ را می توانید در صفحه به روز رسانی از وب سایت بازی این همچنین شامل نقشه راه Cygames است که شخصیت های جدید قابل بازی را که به عنوان محتوای رایگان برنامه ریزی شده اند را به تفصیل شرح می دهد.

Granblue Fantasy: Relink – Launch Trailer.در یوتیوب تماشا کنید

نسخه ۱٫۱٫۱ همچنین شامل بهبودهای بسیار درخواستی مانند افزایش تنظیمات دوربین و حساسیت هدف و همچنین رفع اشکالات زیادی است. شما می توانید همه آنچه را که Cygames با آخرین نسخه به آن پرداخته است را در آن بیابید یادداشت های پچ.

Granblue Fantasy: Relink همانطور که دیده بود محبوبیت خود را ثابت کرده است اعداد سالم در رایانه شخصی هنگام راه اندازی و یک میلیون نسخه در ۱۱ روز فروخت. در ما نقد Granblue Fantasy: RelinkHirun Cryer این مبارزه را تحسین کرد و آن را “تفریح ​​کاملاً بدون فیلتر” نامید، اما کمی تحت تأثیر کیفیت کوئست های جانبی و سنگ زنی اجباری قرار گرفت.

اگر علاقه مند به بررسی بازی هستید، Granblue Fantasy: Relink demo در پلی استیشن هنوز زنده است. متأسفانه اگر یک شخص رایانه شخصی هستید، Cygames گفته است که هیچ برنامه ای برای نسخه نمایشی Steam ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/granblue-fantasy-relink-adds-first-free-post-launch-content?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *