Grand Theft Auto V در اندروید عالی به نظر می رسد

شبیه سازها اگر از قبل نمی‌دانستید، یک انجمن آنلاین عظیم وجود دارد که عناوین بازی‌ها را از کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی برای کار در اندروید اختصاص داده است. اتفاق قشنگی است وقتی گروهی دور هم جمع می‌شوند و آخرین دستاورد این کار است Grand Theft Auto V روی دستگاه اندرویدی راه اندازی و اجرا می شود.

با این حال، شیائومی پوکو F3 اضافه کاری می کرد تا بتواند کار کند. با توجه به آپلودکننده ویدیو، رم ۸ گیگابایتی این گوشی که از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ پشتیبانی می‌کند، با ۹۰ درصد اضافه بار کار می‌کرد. تست بازی لوئیس. برای بینش فنی بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد، توصیه می کنم شبیه سازی اختصاصی را در ساب ردیت اندروید بررسی کنید نخ.

برای ما عادی‌هایی که به شبیه‌سازی نمی‌پردازیم، دیدن GTA V روی دستگاه اندرویدی خوب است. تمام عناوین قبلی GTA برای بازی در اندروید در دسترس هستند، به استثنای V. در ذهن من، تنها کاری که Rockstar باید انجام دهد این است که حالت بازی آنلاین را کاهش دهد و سپس گرافیک را به اندازه کافی بهینه کند تا به راحتی اجرا شود. می‌توانم بگویم که با پشتیبانی کنترل‌کننده و ما آماده‌ایم.

در واقعیت، من مطمئن هستم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود خواهد داشت، اما شاید روزی شاهد وقوع آن باشیم. و از آنجایی که ما در مورد این موضوع هستیم، در مورد آن تریلر GTA VI چطور؟ فقط یک سال دیگر باقی مانده است. بدنم آماده است.

// reddit


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/05/grand-theft-auto-v-up-and-running-on-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *