گوشی دستی بازی رایانه شخصی MSI پیش از رونمایی مورد انتظار CES به بیرون درز کرد

گوشی دستی بازی رایانه شخصی MSI پیش از رونمایی مورد انتظار CES به بیرون درز کرد

بر اساس مشخصات فاش شده، MSI Claw به یکی از جدیدترین پردازنده های خط Meteor Lake اینتل، به ویژه Core Ultra 7 155H مجهز خواهد شد. این پردازنده دارای ۱۶ هسته و ۲۲ رشته است که نه تنها به خودی خود چشمگیر است، بلکه قدرت پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme موجود در رایانه های شخصی ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go را دو برابر می کند. مشخصات فاش شده همچنین ادعا می کند که دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که بیشتر از ASUS و Lenovo ارائه شده است.

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر در MSI Claw موجود است. ما هنوز برخی از آمارهای حیاتی، از جمله ظرفیت ذخیره سازی داخلی دستگاه، اندازه صفحه نمایش، عمر باتری و شاید مهمتر از همه، قیمت را از دست داده ایم. MSI از زمان اعلام اولیه خود در مورد اطلاعات درز یا Claw اظهار نظری نکرده است، بنابراین داده های باقی مانده احتمالا تا زمان معرفی رسمی در CES 2024 تحت قفل و کلید نگه داشته می شوند. می گویند که MSI با این دستگاه هدف بالایی دارد.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۴ هفته آینده از سه شنبه، ۹ ژانویه، تا جمعه، ۱۲ ژانویه برگزار خواهد شد. MSI دقیقاً زمان ارائه اطلاعات جدید در مورد محصولات آینده خود، احتمالاً از جمله Claw را فاش نکرده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1485888/msi-pc-gaming-handheld-claw-leaks-ahead-of-ces/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *