Grandia HD Collection اواخر این ماه برای PS4، Xbox One منتشر می شود

بازی‌های RPG کلاسیک Grandia و Grandia 2 سرانجام از طریق مجموعه Grandia HD که در ماه جاری برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، به کنسول راه پیدا کردند.

این مجموعه در حال حاضر روی نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است، زیرا در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم ها منتشر شد. عرضه کنسول این دو بازی را مانند نسخه سوئیچ می کند، به جای انتشار این دو بازی به صورت جداگانه مانند استیم

مانند نسخه سوییچ Grandia HD Collection، نسخه‌های PS4 و Xbox One دارای نسخه‌های فیزیکی خواهند بود که توسط بازی های اجرا محدودو همچنین به صورت دیجیتالی در دسترس است. به گفته ناشر Gungho Online Entertainment، این بازی ها همچنین با PS5 و Xbox Series X/S سازگار هستند.


Grandia HD Collection اواخر این ماه برای PS4، Xbox One منتشر می شودمجموعه GRANDIA HD – تریلر پلی استیشن و ایکس باکس


مجموعه Grandia HD – تریلر پلی استیشن و ایکس باکس

در مورد آنچه که نسبت به بازی های اصلی تغییر کرده است، هم Grandia و هم Grandia 2 دارای UI، sprites، بافت ها، و سینماتیک، به علاوه پشتیبانی از صفحه عریض هستند. این شامل گزینه های صوتی ژاپنی و انگلیسی و پشتیبانی از زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای و چینی (ساده شده و سنتی) خواهد بود.

Grandia HD Collection در تاریخ ۲۶ مارس برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. پیش‌سفارش نسخه‌های فیزیکی از این جمعه، ۱۵ مارس آغاز می‌شود.

اگر با این سریال آشنایی ندارید، متیو رینولدز سریال خود را به اشتراک گذاشته است خاطرات شیرین دو بازی اول گراندیا وقتی مجموعه HD به سوییچ آمد. او می‌نویسد: «گراندیا و دنباله‌اش ممکن است بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی نباشند، اما آن‌ها چیزهای زیادی را در مورد اینکه چرا من بازی کردنشان را دوست دارم؛ لذت مواجهه با مکان‌های عجیب و غریب جدید و کشف رازهای آنها را در بر می‌گیرند… و… البته، قلب تپنده ای که شما را از همه اینها عبور می دهد – مبارزه.”


منبع: https://www.eurogamer.net/grandia-hd-collection-releases-on-ps4-xbox-one-later-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *