Greedfall 2: The Dying World در دسترسی اولیه راه اندازی خواهد شد

Greedfall 2: The Dying World در دسترسی اولیه راه اندازی خواهد شد.

تهیه کننده Reda Isber اخیراً با اشاره به جاه طلبی بازی به عنوان دلیل توضیح داد پخش زنده این تیم در طول دوره دسترسی اولیه به شدت به بازخورد بازیکنان “تکیه” می کند تا اطمینان حاصل کند که توسعه “در مسیر درست پیش می رود”.

این تیم همچنین به بازیکنان هشدار داد که ذخیره‌سازی‌ها «میان به‌روزرسانی‌های مختلف سازگار نیستند»، بنابراین اگر می‌خواهید درگیر شوید، باید به آن توجه کنید.


Greedfall 2: The Dying World در دسترسی اولیه راه اندازی خواهد شدGreedFall 2 | تریلر ریشه کن کردن


GreedFall 2 | تریلر ریشه کن کردن.

ایزبر در جریان اخیر توضیح داد: Greedfall 2 مطمئناً یک بازی جاه طلبانه تر از بازی اول است. پخش زندههمانطور که توسط PC Gamer. “و بنابراین دسترسی زودهنگام راه درستی به نظر می رسید. ما به شدت به دسترسی زودهنگام برای جمع آوری بازخورد بازیکنان و دیدن اینکه آیا در مسیر درستی حرکت می کنیم تکیه می کنیم.”

سیستم مبارزه جدید Greedfall 2 – که به شما امکان می دهد همه همراهان خود را هدایت کنید – همچنین تصمیم به راه اندازی در دسترسی اولیه را گرفت.

Jehanne Rousseau – مدیر عامل Spiders و نویسنده اصلی Greedfall – توضیح داد: “این مبتنی بر نوبت نیست، اما شما هنوز هم چنین کنترلی بر تیم خود دارید.” “و به همین دلیل خاص، داشتن بازخورد بازیکن چیزی بود که بسیار مهم بود زیرا چیز جدیدی است. ما قبلا هرگز این نوع کنترل ها را انجام ندادیم.”

در حالی که این بدان معناست که کاربران اولیه ممکن است به دلیل فرمت دسترسی زودهنگام، باگ‌ها و مشکلات بیشتری را تجربه کنند، ایزبر می‌گوید این بدان معنا نیست که بازیکنان به «کل ابتدایی» Greedfall 2 دسترسی نخواهند داشت.

ایزبر اضافه کرد: در زمان راه اندازی، بازیکنان به کل ابتدای بازی دسترسی خواهند داشت. “آنها می توانند محیط های جدید را کاوش کنند. و سپس ما در حال برنامه ریزی به روز رسانی در فواصل زمانی منظم هستیم. برای روشن بودن از ابتدا، ذخیره ها بین به روز رسانی های مختلف سازگار نخواهد بود.”

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه وجود ندارد، اما به ما گفته شده است که انتظار داریم آن را در تابستان ۲۰۲۴ (در صورتی که کمتر از آن هستید، Q3 باشد).

هنگامی که GreedFall اصلی در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، ترکیبی از اکشن RPG و انتخاب پخش کننده به سبک BioWare با وجود لبه های ناهموارش کمی تاثیرگذار بود، و به سرعت از طریق تبلیغات شفاهی مثبت فراوان – در نهایت، به بیش از ۲ متر افزایش یافت. فروش – وقتی بازیکنان در نخ فانتزی تاریخی جاه طلبانه آن گیر کردند.

مالیندی هتفیلد، یکی از همکاران Eurogamer می‌گوید: «GreedFall بیش از سهم عادلانه‌اش ایراد دارد. در بررسی او در آن زمان، “و ترکیب کنجکاوی آن از شیرین و ترش به دور از یک افشاگری نقش آفرینی است. اما عناصر مهم با چنین عشق و مراقبتی آغشته شده اند – آنقدر که من به سرعت کاستی های این RPG جاه طلبانه را بخشیدم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/greedfall-2-the-dying-world-will-launch-in-early-access?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *