Gurman: رویداد اکتبر اپل بعید است، به جای آن، iPad Air Refresh آینده می تواند از طریق بیانیه مطبوعاتی برسد

اپل ممکن است محصولات و ویژگی های جدید کافی برای عرضه نداشته باشد تا برگزاری یک رویداد در ماه اکتبر را توجیه کند و این امر باعث می شود دستگاه هایی مانند نسل بعدی رونمایی کند. آیپد ایر از طریق بیانیه مطبوعاتی، با توجه به بلومبرگ‘s مارک گورمن.


در آخرین قسمت از نمایش MacRumors پادکست، گورمن گفت که اپل چیز جدیدی معرفی نخواهد کرد آی پد مدل‌های خود را در رویداد Wonderlust خود در هفته آینده، که انتظار می‌رود فقط بر روی نسل بعدی اپل واچ‌ها و آیفون‌ها متمرکز شود.

گورمن گفت که یک آیپد ایر جدید با مشخصات بهبود یافته در دست ساخت است و ظاهراً این دستگاه “به زودی” عرضه می شود. او افزود که «ممکن است در ماه اکتبر یک به‌روزرسانی آی‌پد دریافت کنیم، بدون احتساب آن آیپد پروکه انتظار نمی رود تا سال آینده به روز شود.

گورمن معتقد است که محصول اپل در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، اما ابراز تردید کرد که یک رویداد کامل برای معرفی دستگاه های جدید برگزار شود. او گفت که می تواند شبیه به معرفی باشد M2 مدل‌های Pro و M2 Max MacBook Pro در اوایل سال جاری، که از طریق انتشار مطبوعاتی و یک ویدیوی کوتاه اعلام شدند. گورمن ادعا کرد که اکتبر می تواند چیزی را “در امتداد این خطوط” ببیند. مطمئن نیستم که آن‌ها به اندازه‌ای باشند که مردم را به کوپرتینو بکشانند تا مثل آنها این ویدیو را تماشا کنند [iPhone 15] راه اندازی شد” وی افزود.

دیروز، تحلیلگر مینگ چی کو گزارش شده است اپل مدل های جدید مک بوک با تراشه های M3 را قبل از پایان سال جاری عرضه نخواهد کرد. پیش از این، اولین مک بوک ها با تراشه M3 معرفی شدند انتظار می رود برگزار شود در یک رویداد اپل در ماه اکتبر. گوش دادن به نمایش MacRumors پادکست برای افکار و انتظارات کامل گورمان.

جمع بندی های مرتبط: آیپد ایر
راهنمای خریدار: iPad Air (نخرید)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/09/gurman-october-apple-event-unlikely/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *