Gurman: آیپدها و مک های جدید احتمالاً در اواخر ماه مارس عرضه می شوند

اپل احتمالاً مدل های جدید آیپد ایر، آیپد پرو و ​​مک بوک ایر را در اواخر ماه مارس عرضه خواهد کرد. بلومبرگمارک گورمن. در او روشن کردن خبرنامه امروز، او گفت که تولید مدل های جدید آیپد پرو و ​​یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی جدید حداقل در زنجیره تامین اپل در آسیا به خوبی در حال انجام است.

Gurman: آیپدها و مک های جدید احتمالاً در اواخر ماه مارس عرضه می شوند

در زیر، انتظارات Gurman را برای iPads و Mac های جدید به همراه سایر ویژگی ها و تغییرات شایعه شده برای دستگاه ها تکرار می کنیم.

آیپد ایر

انتظار می‌رود خط تولید آی‌پد ایر مدل جدیدی به دست آورد اندازه صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی در کنار یک مدل به روز شده ۱۰٫۹ اینچی.

شایعه شده و/یا ویژگی های احتمالی مدل های بعدی iPad Air شامل تراشه M2 اپل برای عملکرد سریع تر است. برآمدگی دوربین عقب بازطراحی شده، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳٫ هیچ تغییر عمده ای در طراحی خارجی انتظار نمی رود.

نسل پنجم iPad Air فعلی با تراشه M1 در مارس ۲۰۲۲ عرضه شد.

آیپد پرو

انتظار می رود مدل های بعدی آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی اولین آیپدهای مجهز باشند. با نمایشگرهای OLED.

فناوری OLED به نمایشگرهای آیپد پرو بعدی این امکان را می‌دهد که روشنایی بیشتر، رنگ‌های زنده‌تر، نسبت کنتراست بالاتر، مصرف انرژی کمتر و مزایای دیگر را در مقایسه با مدل‌های موجود با پنل‌های LCD ارائه دهند. اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED برای آخرین مدل های آیفون و اپل واچ استفاده می کند، به استثنای آیفون SE پایین رده.


با توجه به تغییر به OLED، انتظار می‌رود مدل‌های بعدی آی‌پد پرو گران‌تر باشند.

مدل‌های آی‌پد پرو عرضه‌شده در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن، از ProMotion پشتیبانی می‌کنند که امکان نرخ نوسازی متغیر بین ۲۴ تا ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند. فناوری صفحه نمایش OLED و LTPO به احتمال زیاد باعث می شود که نرخ به روز رسانی بیشتر به ۱۰ هرتز یا کمتر کاهش یابد تا در عمر باتری صرفه جویی شود. مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو در حالت نمایشگر همیشه روشن می‌توانند به ۱ هرتز هم برسند.

سایر ویژگی‌های شایعه شده و/یا احتمالی برای مدل‌های بعدی آی‌پد پرو شامل آخرین تراشه M3 اپل برای عملکرد سریع‌تر است. شارژ بی سیم MagSafeآ صفحه کلید جادویی بازطراحی شده با یک پد بزرگتر و یک پوشش آلومینیومی بالا، و a دوربین جلو افقی گرا. همچنین ممکن است تغییراتی در طراحی دوربین عقب مانند مدل های بعدی iPad Air وجود داشته باشد.

مدل‌های فعلی iPad Pro با تراشه M2 در اکتبر ۲۰۲۲ عرضه شدند.

مک بوک ایر

در حالی که مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی فعلی به دلیل تاخیر در تولید با فاصله یک سال عرضه شد، مدل ها باید به طور همزمان در ماه مارس به روز شوند. ویژگی کلیدی جدید لپ تاپ ها آخرین تراشه M3 اپل خواهد بود.


با تراشه M3، مدل‌های بعدی مک‌بوک ایر ردیابی پرتوهای شتاب‌دهنده سخت‌افزاری و سایه‌دهی مش را برای نمایش گرافیکی بهتر در بازی‌ها، از جمله نور دقیق‌تر، بازتاب‌ها و سایه‌ها به دست خواهند آورد. اپل در سال گذشته مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آی مک ۲۴ اینچی را با تراشه M3 به روز کرد.

امسال هیچ تغییری در طراحی MacBook Air انتظار نمی‌رود، اما احتمالاً این لپ‌تاپ مانند سایر مک‌ها از Wi-Fi 6E پشتیبانی خواهد کرد.

اپل آخرین بار مک بوک ایر ۱۳ اینچی را در جولای ۲۰۲۲ به روز کرد، در حالی که اولین مک بوک ایر ۱۵ اینچی در ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شد.

جمع بندی های مرتبط: آیپد ایر ، آیپد پرو، مک بوک ایر
برچسب ها: مارک گورمن
انجمن های مرتبط: آی پد، مک بوک ایر

این مقاله "Gurman: آیپدها و مک های جدید احتمالاً در اواخر ماه مارس عرضه می شوند" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/28/gurman-new-ipads-and-macs-in-late-march/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *