Helldivers 2 این آخر هفته جایزه XP را برای “کاهش تاثیر” یک باگ جاری اهدا می کند.

Helldivers 2 به همه بازیکنان ۵۰ درصد XP و پاداش درخواستی برای جبران “مشکلی” که بازیکنان را از دریافت جوایز صحیح در پایان ماموریت باز می دارد، اعطا می کند.

در بیانیه ای که به X/Twitter ارسال شد، معاون مدیر بازی ساگار توضیح داد که در حالی که تیم هنوز در حال “کار بر روی یک اصلاح برای این مشکل” است، می خواهد “تأثیر” را برای بازیکنانی که در آخر هفته وارد عمل می شوند، کاهش دهد.


Helldivers 2 این آخر هفته جایزه XP را برای “کاهش تاثیر” یک باگ جاری اهدا می کند.Helldivers 2 – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PC


تریلر معرفی بازی Helldivers 2 – PS5 و PC.

این بدان معناست که از هم‌اکنون تا پایان یکشنبه به وقت اروپای مرکزی (۱۱ بعد از ظهر به وقت انگلستان / ۶ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۳ بعدازظهر PST)، بازیکنان می‌توانند علاوه بر امتیاز ماموریت پایه، پاداش XP اضافی را نیز انتظار داشته باشند.

ساگار نوشت: “ما از مشکلی آگاه هستیم که باعث شده است برخی از جوایز بازیکنان در پایان ماموریت ها به درستی پرداخت نشوند.” ما در حال کار بر روی راه حلی برای این موضوع هستیم، اما در عین حال، می‌خواهیم تلاش کنیم تا تاثیرات آن را در تعطیلات آخر هفته کاهش دهیم.

“بنابراین، از هم اکنون تا پایان این یکشنبه، ۱۸ فوریه، بازی به همه بازیکنان XP و Requisition با ضریب ۵۰ درصدی بالاتر از امتیاز ماموریت پایه شما اعطا می کند. می توانید با دیدن یک بازی بگویید این ضریب اضافی فعال است. Master Effect با برچسب “تصحیحات حسابداری” در حین کار با Super Destroyer.

“با تشکر فراوان برای صبر و حمایت شما (و برای آبشار باشکوه میم هایی که به اشتراک می گذارید!). اکنون به آنجا برگردید، Helldivers، و از قلمرو ما در برابر آن تهاجمات خودکار دفاع کنید!”

هفته گذشته، یوهان پیلستت، مدیر خلاق Helldivers 2 و مدیر عامل Arrowhead گفت که معتقدند بازی ها باید “حق کسب درآمد را کسب کنند”او اضافه کرد که در حالی که بازیکنان از «پشتیبانی از این عنوان» با DLC و ریزتراکنش‌ها استقبال می‌کنند، Arrowhead «هرگز کسی را مجبور به انجام این کار نمی‌کند».

این نظرات در یک تاپیک X/Twitter به اشتراک گذاشته شد که در آن پیلستد به توییتی پاسخ داد که در آن بازیکنی به این نکته اشاره کرد که فقط با “بازی لعنتی” می توان امتیازهای فوق العاده به دست آورد.

Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن است، نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ کاربر همزمان در پلتفرم رایانه شخصی در این آخر هفته جمع آوری کرده است. تا این مرحله، راه اندازی مجدد God of War سونی سانتا مونیکا با ۷۳۵۲۹ کاربر همزمان رکورددار بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-is-giving-away-bonus-xp-this-weekend-to-alleviate-the-impact-of-an-on-going-bug?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *