Warframe اواخر این ماه برای iOS عرضه می شود

بازی RPG علمی تخیلی مورد علاقه طرفداران Digital Extremes، Warframe، اواخر این ماه برای iOS عرضه می شود.

به لطف سیستم‌های متقاطع و ذخیره متقابل بازی که اخیراً راه‌اندازی شده است، بازیکنان می‌توانند از پلتفرم‌ها استفاده کنند – و بین آن‌ها جابه‌جا شوند، که DE می‌گوید همان تجربه گسترده و باکیفیت را در دستگاه‌های اپل ارائه می‌دهد. کامپیوتر و کنسول.

بازیکنان می توانند به مجموعه Tenno خود در سراسر پلتفرم ها دسترسی داشته باشند، در حالی که تازه واردان می توانند جوایز ورود “روز ۱” را دریافت کنند.


Warframe اواخر این ماه برای iOS عرضه می شودWarframe | Warframe برای iOS – در ۲۰ فوریه!


Warframe | Warframe برای iOS – در ۲۰ فوریه!

“Warframe is Bullet Jumping on iOS!” تیم گفت. همان تجربه RPG علمی تخیلی گسترده، با کیفیت بالا که در رایانه شخصی و کنسول‌ها موجود است، به زودی از ۲۰ فوریه در دستگاه iOS شما در دسترس خواهد بود.

“به سفر منحصر به فرد Warframe خود در هر کجا و با هرکسی، با استفاده از قابلیت ذخیره سازی کامل Cross Platform. با قابلیت Cross Platform Play موجود که همه را در همه پلتفرم‌ها متحد می‌کند، به جامعه وسیع Tenno Warframe متصل است.

همین چند هفته پیش، Digital Extremes اعلام کرد که بازی رایگان شوتر علمی تخیلی Warframe دارای قابلیت ذخیره چند پلتفرمی است. در نهایت در دسترس همه بازیکنان قرار گرفت.

Digital Extremes بوده است به آرامی روی پشتیبانی از پلتفرم های مختلف Warframe کار می کند چند سالی است که؛ بازی متقابل بود اولین بار در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شددر حالی که متقاطع ذخیره می شود – به بازیکنان این امکان را می دهد که بدون توجه به پلت فرمی که روی آن بازی می کنند ادامه دهند نورد کردن در دسامبر سال گذشته

همانطور که مت اشاره می کند، اگر می خواهید از ویژگی جدید ذخیره متقابل Warframe استفاده کنید، ارزش مطالعه کاملی را دارد. سوالات متداول طولانی Digital Extreme قبل از اینکه شروع کنی


منبع: https://www.eurogamer.net/warframe-launches-on-ios-later-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *