Helldivers 2 با حشرات بالدار آلوده شده است، و این به ما بستگی دارد که آنها را له کنیم

Helldivers 2 با معرفی دور دیگری از اشکالات فضایی برای مقابله با ما، به سلطنت قدرتمند خود ادامه می دهد. همچنین به نظر می رسد برخی از آنها در حال پرواز هستند. این همه در مورد جوئل چیست؟؟!

اوایل این هفته، توسعه دهنده Arrowhead دیگری را منتشر کرد پچ برای Helldivers 2 که تنظیماتی را در نرخ تخم ریزی آن دشمنان ترمینید به شدت زره پوش انجام داد، برخی از مشکلات ماندگار خرابی را برطرف کرد و سایر بهبودهای کلی رابط کاربری را انجام داد.

اما، به نظر می رسید که بدون اینکه به ما بگوید، برخی از دشمنان باگ پرواز را به بازی وارد می کند. متعجب!

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC.در یوتیوب تماشا کنید

چندین بازیکن متوجه موجودات پرنده متعددی شده‌اند که اکنون در Helldivers 2 زندگی می‌کنند، همانطور که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید.

البته، این مورد توجه زیادی را در فضای آنلاین به خود جلب کرد و این توجه متعاقباً توجه کارگردان Helldivers 2، Johan Pilestedt را به خود جلب کرد. بنابراین، او به طور طبیعی نگرانی‌ها را با انکار همه چیز برطرف کرد.

اوه عجیب است، سه قارچ وجود دارد. اوه سلام، کوک راک. آه آزادی شیرین! آنها چه هستند!؟؟
توسطu/Projectpatdc که درHelldivers

توسعه دهنده با تمسخر گفت: “من می خواهم به طور رسمی چنین ادعاهای مضحکی را رد کنم. همه می دانند که “حشرات نمی توانند پرواز کنند”. “و من تنها نیستم که به این فکر می کنم. وزارت حقیقت موافق است که این تبلیغاتی است از طرف هواداران حشرات که می خواهند مردم خوب را شستشوی مغزی دهند.”

خب، شاید این خطی باشد که Pilestedt می‌خواهد در پیش بگیرد، اما به زودی پس از مشاهده این جانوران هوابرد، یک عملیات بزرگ توسط وزارت اطلاعات Super Earth آغاز شد و همه Helldivers را موظف کرد تا یک هجوم را مرتب کنند. این همه با پوشش دادن مناطق آسیب دیده در بخش Umlaut با چیزی که اساساً آفت کش است انجام می شود.

وزارت اطلاعات Super Earth درخواست کرد: “سیستم کنترل Terminid توسط مهندسان SEAF در تمام سیارات سد ساخته شده است.” “با این حال، ترمینیدها در هر چهار سیاره ازدحام کردند و مجبور به تخلیه شدند. Helldivers برای فعال کردن TCS فراخوانده می شود. پس از فعال شدن، هر سیاره را با Termicide تلقیح می کند و حشرات را برای همیشه قرنطینه می کند.”

اکنون، من از خوش‌بینی وزارت در اینجا قدردانی می‌کنم که می‌گوید قرنطینه کردن باگ‌ها امری دائمی خواهد بود، اما احساس خنده‌داری دارم که جوئل و بقیه تیم Arrowhead ممکن است چیزی متفاوت در ذهن داشته باشند. پول من روی نوعی اثر جانبی جهش غیرمنتظره است. فکر کنم باید صبر کنیم و ببینیم.

Helldivers 2 یک موفقیت بزرگ برای Arrowhead و PlayStation بوده است، و این واقعیت که توسعه دهندگان همه ما را در حال نگه داشتن ما هستند بخش کوچکی از آن نیست. در انتشار اولیه، به سرعت تبدیل شد بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن تا کنون و در حال حاضر دارای اوج همزمان بیش از ۴۵۸۰۰۰ بازیکن است.

اما کنت در نوشت: «با آتش‌سوزی‌های پر هرج و مرج و کمدی، بازی با دوستان شورش است. بررسی بازی Eurogamer’s Helldivers 2اعطای چهار ستاره به آن


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-has-been-infested-with-winged-bugs-and-its-up-to-us-to-squash-them?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *