Homeworld 3 دوباره تا ماه می به تعویق افتاد

دنیای خانه ۳عاقبت مورد انتظار بازی استراتژی ۲۰ ساله بلادرنگ دنیای خانه ۲انتشارات گیرباکس و بلک برد اینتراکتیو اعلام کردند، بار دیگر به تعویق افتاده است. اکنون قرار است چند ماه پس از آن در ۱۳ می ۲۰۲۴ منتشر شود قبلا اعلام شده بود اولین ۸ مارس.

تصمیم به تأخیر پس از بازی توسط کاربران خارج از شرکت گرفته شد. "این منجر به بینش‌ها و دیدگاه‌های بیشتری شد که برای ایجاد ترکیب خواهند شد دنیای خانه ۳ بهترین تجربه ممکن" تیم نوشت یک نسخه نمایشی عمومی نیز احتمالاً بر تصمیم تأثیر گذاشته است و برخی را نشان می دهد مسائل مانند دوربین بالکی و سایر کنترل ها.

Homeworld 3 دوباره تا ماه می به تعویق افتاد
انتشارات گیربکس/Blackbird Interactive

دنیای خانه ۳ در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۲ تعیین شده بود، اما به سال ۲۰۲۳ و بعداً فوریه ۲۰۲۴ به تعویق افتاد، سپس کمی تا ۸ مارس به تعویق افتاد. اگرچه کاربران بتا عمومی برخی از عناصر را نامفهوم می‌دانستند، بازی نظرات مثبتی نیز ایجاد کرد، بنابراین تاریخ جدید ۱۳ می ممکن است واقع بین باش.

دنیای خانه ۳ دنباله‌ای بلندپروازانه برای سلف محبوب خود است و سعی می‌کند با معرفی حالت‌های جدید از جمله PvP و Co-op، حال و هوای مورد علاقه مردم را به تصویر بکشد. دومی (بازی‌های جنگی) جنبه‌ی سرکشی دارد که بر هماهنگی با بازیکنان دیگر تأکید دارد و ممکن است عنوان جدید باشد. آس در سوراخ. در هر صورت، می به طور کلی یک ماه آرام برای نسخه های بازی، بنابراین اگر آخرین تاریخ به نتیجه برسد، زمان خوبی برای ورود به یک RTS پیچیده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/homeworld-3-delayed-again-until-may-113515101.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/homeworld-3-delayed-again-until-may-113515101.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *