پنیلن فین تک فرانسوی به جدیدترین اسب شاخدار اروپا تبدیل شد

حسابداری فرانسوی استارت آپ Pennylane به تازگی پس از ایمن سازی تبدیل به جدیدترین اسب شاخدار اروپا شده است ۴۰ میلیون یورو – ششمین جمع آوری سرمایه عمده آن از زمان تأسیس شرکت فقط سه سال پیش.

آرتور والر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پنی‌لین، به جرأت گفت: «ما حتی به‌دنبال جذب سرمایه نبودیم، اما از هر فرصتی برای رشد سریع‌تر استقبال می‌کنیم.

وجوه تازه، ارزش شرکت را دو برابر کرده و به ۱ میلیارد یورو رسانده و آن را به اولین اسب شاخدار فرانسوی در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده است.

Pennylane – که هیچ ارتباطی با آهنگ معروف بیتلز به همین نام ندارد – یک ابزار SaaS طراحی کرده است. کمک به حسابداران در ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان خود.

نرم افزار این شرکت داده ها مانند صورتحساب ها، اظهارنامه های مالیاتی یا صورت های مالی را بر روی یک پلتفرم که توسط شرکت ها و حسابداران به اشتراک گذاشته شده است، متمرکز می کند و همه چیز را هماهنگ نگه می دارد.

در دو سال گذشته، این شرکت ادعا می کند که پلت فرم خود را ۴۰ برابر کرده است و بیش از ۲۰۰۰ شرکت حسابداری در اختیار دارند – به این معنی که حدود ۱۲۰۰۰۰ کسب و کار کوچک در فرانسه در حال حاضر به حسابداری Pennylane متکی هستند. نرم افزار.

والر گفت که کلید موفقیت شرکت این است که از فناوری برای ارتقای نقش حسابداران رسمی به جای دفاع از اتوماسیون کامل حسابداری استفاده می کند.

وی در بیانیه ای که ترجمه شده است، گفت: «به نظر می رسد ضروری است حسابداران رسمی مجهز به ابزاری جامع باشند تا آماده رویارویی با نئوبانک ها و راه حل های حسابداری آنلاین باشند که ادعا می کنند صرفاً و به سادگی جایگزین یک حرفه هستند. فرانسوی.

آخرین تزریق نقدی Pennylane – که توسط سرمایه گذاران موجود Sequoia Capital و DST Global رهبری شد – برای سرعت بخشیدن به نرم افزار SaaS خود استفاده خواهد شد و به آن اجازه می دهد تا سرمایه گذاری زیادی در هوش مصنوعی داشته باشد. این شامل راه اندازی یک ربات چت به طور خاص برای حسابداران است.

در حالی که تا کنون جزئیات کمی وجود دارد، این اولین فین تک نخواهد بود تا چت بات خود را راه اندازی کند. اواخر سال گذشته، نئوبانک هلندی Bunq از فین رونمایی کرد – یک مدل زبان زبان (LLM) طراحی شده است تا به کاربران کمک کند امور مالی خود را برنامه ریزی کنند، بودجه بهتری تهیه کنند و تراکنش ها را به راحتی پیدا کنند.


منبع: https://thenextweb.com/news/french-fintech-pennylane-europes-latest-unicorn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *