Honkai Star Rail با یک کابوس آمریکایی بیشتر در به‌روزرسانی Penacony لذت می‌برد

کاوش در Penacony در Honkai: Star Rail مانند داشتن کلیدهای دیزنی لند برای یک مهمانی نیمه شب است، اما همه مهمانان از افراد اضافی فیلم نوآر هستند و میکی موس شب را تعطیل کرده تا به یک ساعت انسان‌نما با توانایی دستکاری احساسات مردم اجازه دهد پر شود. این یک بهشت ​​ساخته شده از نظر اخلاقی مشکوک است که در آن همه به شما می گویند که چه لحظات خوبی را سپری می کنند در حالی که نمای شاد اطراف آنها در حال فرو ریختن است. چرا بله، این شبیه دیزنی لند معمولی قدیمی به نظر می رسد، و این تفسیر غیرمنتظره در مورد “خوشبختی” بسته بندی شده است که من را در مورد به روز رسانی بزرگ نسخه ۲٫۰ بازی شگفت زده کرد. اما مطمئناً این تنها افزوده چشمگیر آن نیست.

برای کسانی که هنوز با آن آشنا نیستند، پناکونی قرار است “سیاره جشن ها” باشد که مردم در آن در The Reverie اقامت می کنند. این یک هتل غول‌پیکر با تخت‌های دریمپول ویژه است که تجربیات مشترک بین همه مهمانان را در دوازده منطقه ساخته‌شده فرا می‌خواند – پناکونی “واقعی” که در آن زمان در منظره‌ای بی‌پایان رویایی متوقف می‌شود. ساعت طلایی مرکز اصلی این رویای متصل است، و جایی است که شما بیشتر وقت خود را در ابتدای داستان Penacony صرف کاوش خواهید کرد، و با اختلاف بهترین Honkai: Star Rail است که شما را در آن غرق کرده است. یکی از دنیاهایش

تریلر Penacony با آهنگ جدید “شب سفید” فضای مهمانی منطقه مرکزی پناکونی را خلاصه می کند.در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که ایستگاه فضایی هرتا، بلوبوگ و شیانژو لوفو همگی از نظر محیطی نماینده فرهنگ‌های فردی آن‌ها هستند، منطقه عظیم ساعت طلایی واقعاً احساس می‌کند که سرگردانی در یکی از مناظر سورئال پناکونی احساس می‌کند. زمان همیشه یک دقیقه قبل از نیمه شب است، بنابراین مهمانی هرگز نباید متوقف شود. و بنابراین، به‌طور موقت متوقف شده‌اید، چراغ‌های روشن خیابان‌های الهام‌گرفته از وگاس نیو وگاس را کاوش می‌کنید و از بیلبوردهایی فرار می‌کنید که شما را در کوچه‌های شلوغ تعقیب می‌کنند، از کنار مراکز خرید فوق‌العاده و مهمانانی که رنگین کمان پرتاب می‌کنند. نهنگ‌های شناور و شفاف جایگزین ابرها در آسمان شب می‌شوند، آتشفشانی نوشابه‌های گازدار نارنجی سمی را در دوردست بیرون می‌ریزد، و تلفن‌های عمومی به شما می‌گویند که رویاهای دوستانتان چیست و در عین حال اخلاقیات چنین نفوذی را از بین می‌برند. حتی یک پارک بزرگ با ماشین‌های بازی وجود دارد که می‌توانید در آن ژتون‌ها را برای شانس دریافت جوایز درون بازی خرج کنید. درست است، بازی گاچا بازی های گاچا را به عنوان بخشی از تفسیر خود در مورد شادی جعلی که پول می تواند شما را بخرد، اضافه کرده است.

من عاشق کاوش در The Golden Hour هستم، اما جذابیت سایه آن بدون حضور MVP ثابت HoYoverse: موسیقی متن، نصف آن جذاب (یا مبهم) نخواهد بود. سبک‌های جذاب جاز و آرایشگاه به خیابان‌ها کمک می‌کند هنگام دویدن از روی آن بیلبوردها احساس سرزندگی کنند. کلیدهای اسرارآمیز و تحریف شده پیانو و زمزمه بادی چوبی شما را در هنگام بافتن مناظر رویایی همراهی می کنند. طبل‌های حماسی در نبردهای شدید رئیس می‌نوازند و آهنگ‌های پاپ صمیمانه گفتگوهای صمیمی را برجسته می‌کنند. Penacony بهترین صدای Honkai: Star Rail است که تا به حال به صدا درآمده است – و در حال حاضر بسیار خوب به نظر می رسید.


Honkai Star Rail با یک کابوس آمریکایی بیشتر در به‌روزرسانی Penacony لذت می‌برد







اعتبار تصویر: HoYoverse

مناظر سورئال که در مناطق دیگر Penacony پیمایش می‌کنید، موسیقی متمایز خود را دارند، همراه با تکنیک‌های پیمایش محیطی هوشمندانه که به شما امکان می‌دهند در برخی مناطق از دیوارها بالا بروید و در برخی دیگر زاویه دید دوربین را تغییر دهید تا از مسافت‌های بزرگ تنها در چند قدم عبور کنید. این یک استفاده بسیار هوشمندانه از فضا است که کاملاً تم رویایی Penacony را اعمال می کند، اما طولی نمی کشد که این تازگی از بین می رود. این اولین قربانی کوتاهی Star Rail در مقایسه با برادر بزرگترش، Genshin Impact است. مناطق جدید می‌توانند در Genshin با کارهای زیادی برای انجام دادن در آن مناطق وسیع جدید بسیار زیاد باشند، اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا تمام نقشه‌های جدید، کلکسیون‌ها را باز کنید و چند ماموریت جانبی همراه با این فصل کوتاه داستان جدید را تکمیل کنید. هنوز هم زیاد است! خیلی بیشتر از هر به‌روزرسانی قبلی، و من مطمئناً کیفیت را به کمیت ترجیح خواهم داد، اما وقتی صحبت از کاوش خارج از ساعت طلایی به میان می‌آید، فقط زمان زیادی طول نمی‌کشد که این معماهای جدید و مکانیک‌های پیمایش از بین می‌روند. هنگامی که با سایر عوامل حواس پرتی فاصله نداشته باشد، براق می شود، همانطور که در به روز رسانی Genshin Impact وجود دارد. این یک Catch 22 است که هرچه هنکای قابل کنترل تر باشد، من بیشتر از آن می خواهم.

همین امر در مورد فصل جدید داستان نیز صدق می کند. این ناامید کننده ترین افزودنی به Penacony است، تنها به این دلیل که مدتی پس از معرفی رمز و راز whodunit با یک کارت “به ادامه” پایان می یابد. از آنجایی که فصل اول است، ما فقط با گروه عظیم شخصیت‌های پناکونی آشنا می‌شویم، بنابراین تا این لحظه حرکت زیادی در داستان اتفاق نیفتاده است. خوب است که درک عمیق تری از عملکرد درونی و تاریخ سیاره به دست آوریم و اجمالی از اسرار دیگر پیرامون ریشه های احتمالاً جعلی پناکونی، مهمانان گمشده و شخصیت های جدید آچرون، آونتورین، اسپارکل، فایرفلای و نیات مشکوک قو سیاه ببینیم. با این حال، زمانی که ما دائماً با اسرار آشنا می‌شویم، سرعت بسیار زیادی از دست می‌رود تا زمانی که همه چیز در نهایت شروع به باز شدن می‌کند، یک مانع ظاهر شود.









اعتبار تصویر: Eurogamer/HoYoverse

دریافتم که بازی‌های سرویس زنده باید به گونه‌ای متفاوت عمل کنند تا ما را به هر به‌روزرسانی بازگردانند، اما توقف در این بخش خاص در Penacony زمانی که جهان‌های قبلی همه – یا بخش عظیمی از روایت‌هایشان را از هر یک از خود در دسترس داشتند، کمی سخت است. مقدمه ها حدس می‌زنم این یک تعریف است که تنها مشکل من با داستان این است که چیزهای بیشتری می‌خواهم، اما حیف است که ما نمی‌توانیم بسیاری از اسرار Penacony را با سرعت خودمان به دلیل شیوه‌های تجاری و نه تصمیمات خلاقانه حل کنیم.

یک نکته مثبت در برنامه پخش سرسام آور Star Rail وجود دارد و آن بهبودهای مداوم آن تقریباً در تمام جنبه های بازی است. در نسخه ۲٫۰، فریبنده ترین افزونه در واقع Fate’s Atlas است، جدول زمانی هر فصل اصلی داستان، تلاش جانبی، رویداد و ماموریت همراهی که تاکنون انجام داده اید. شاید آنقدرها هم چشمگیر به نظر نرسد، اما با داستانی پر پیچ و خم به بزرگی Star Rail، با سال‌ها به‌روزرسانی‌هایی که هنوز در راه است، راه‌حلی سریع و آسان برای به خاطر سپردن تصمیم‌هایتان در صورت مواجه شدن با عواقب آن است.



اعتبار تصویر: Eurogamer/HoYoverse

بنابراین، با به‌روزرسانی‌های مفید، کارآگاهی جذاب، و مناظر رویایی عجیب و غریب برای کارآگاهان، آیا Penacony ارزش بازگشت دارد؟ با وجود برخی محیط‌های تکراری و یک فصل ناامیدکننده داستان کوتاه، بله، ایده‌های بزرگ و خیابان‌های کدر Penacony ارزش وقت گذاشتن را دارند. فقط تماشا کنید که در حالی که به دنبال کارهایی هستید که تا به روز رسانی بعدی انجام دهید، روی هیچ یک از استفراغ های رنگین کمان لغزش نمی کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/honkai-star-rail-delights-with-a-moreish-americana-nightmare-in-penacony-update?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *