Horizon Forbidden West Complete Edition تاریخ انتشار ماه مارس را برای رایانه شخصی دریافت می کند

بازیکنان رایانه شخصی که صبورانه منتظر ورود Horizon Forbidden West بر روی پلتفرم انتخابی خود بودند، اکنون تاریخی برای ثبت در تقویم دارند: دنباله اکشن ماجراجویی به استیم و فروشگاه اپیک گیمز در ظاهر نسخه کامل آن در نسخه کامل می‌آید. ۲۱ مارس.

Horizon Forbidden West – که به ماجراهای قهرمان داستان Aloy در دنیایی سرسبز و باز پر از حیات وحش ربات‌های باشکوه ادامه می‌دهد – ابتدا برای PS4 و PS5 در فوریه ۲۰۲۲ عرضه شد و نسخه Burning Shores آن سال بعد عرضه شد.

همانطور که ممکن است تصور کنید، نسخه کامل (که اکتبر گذشته برای پلی استیشن عرضه شد) بازی پایه و بسط را به همراه انواع آیتم های درون بازی با هم ترکیب می کند. اینها شامل یک ژست انحصاری و رنگ چهره برای حالت عکس، به علاوه پنج آیتم است که می توان با پیشروی در داستان قفل آن را باز کرد: لباس Carja Behemoth Elite و Short Bow، لباس Nora Thunder Elite و Sling، قطعه Apex Clawstrider Machine Strike، و یک بسته منبع حاوی مهمات، معجون و بسته های سفر.


Horizon Forbidden West Complete Edition تاریخ انتشار ماه مارس را برای رایانه شخصی دریافت می کندHorizon Forbidden West Complete Edition – Features Trailer | بازی های کامپیوتری


تریلر بازی Horizon Forbidden West PC.

علاوه بر این، با پیش خرید PC Complete Edition، Blacktide Outfit و Bow اعطا می شود، در حالی که Nora Legacy Outfit و Spear هنگام پیوند یک حساب Steam به PlayStation باز می شوند.

در مورد تنظیمات مخصوص رایانه شخصی، اینها اکنون به تفصیل توضیح داده شده اند (و در یک تریلر که در بالا خواهید یافت) فشرده شده است. در وبلاگ پلی استیشن. نسخه رایانه شخصی که توسط نرم‌افزار Nixxes به همراه Guerrilla Games توسعه داده شده است، شامل «نرخ فریم باز، تنظیمات گرافیکی قابل تنظیم و طیف گسترده‌ای از فناوری‌های بهبود عملکرد» است. ارتقاء مقیاس و تولید فریم Nvidia DLSS 3، همانند Nvidia DLAA، AMD FSR و Intel XeSS پشتیبانی می‌شود. DirectStorage همچنین در رایانه های شخصی سازگار برای بارگذاری سریع تر استفاده می شود.

در جاهای دیگر، از رزولوشن های ۲۱:۹ فوق عریض، ۳۲:۹ فوق عریض، و ۴۸:۹ پشتیبانی می شود، همراه با سازگاری با تنظیمات مانیتور سه گانه. کنترل‌های ماوس و صفحه‌کلید قابل‌تنظیم وجود دارد، در حالی که گزینه‌های کنترل‌کننده شامل PlayStation DualSense – بنابراین می‌توانید از محرک‌های تطبیقی ​​آن استفاده کنید – و همچنین پشتیبانی از Steam Input برای نقشه‌برداری مجدد و سفارشی‌سازی ابزار جانبی انتخابی‌تان.

سونی هنوز سیستم مورد نیاز Horizon Forbidden West را برای رایانه شخصی اعلام نکرده است، اما می‌گوید که مواردی را که نزدیک به انتشار در ۲۱ مارس است به اشتراک خواهد گذاشت. حماسه و بخار.


منبع: https://www.eurogamer.net/horizon-forbidden-west-complete-edition-gets-march-release-date-on-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *