iMessage Beeper Mini برای اندروید برای برخی آفلاین

iMessage Beeper Mini برای اندروید برای برخی آفلاین

میزان قطعی Beeper Mini نامشخص است. در پاسخ به پست این شرکت در X در مورد مسائل جاری، کاربران گزارش های متناقضی در مورد توانایی خود برای استفاده از این سرویس ارائه کردند، اما به نظر می رسد که برخی از این کاربران از Beeper Mini استفاده نمی کنند، بلکه از Beeper Cloud استفاده می کنند که از روش متفاوتی استفاده می کند. دسترسی به iMessage در داخل SlashGear، برخی از کارکنان با قطعی گزارش شده Beeper Mini مواجه هستند در حالی که برخی دیگر همچنان قادر به استفاده از این سرویس هستند.

بر اساس بیانیه ای که توسط TechCrunch اریک میگیکوفسکی، مدیر عامل شرکت Beeper، “همه داده ها نشان می دهد” این قطعی در نتیجه یافتن راهی است که اپل راهی برای قطع خدمات Beeper Mini پیدا کرده است. اپل، که مدت‌هاست iMessage را به‌عنوان یک شکل قوی از قفل پلتفرم برای iOS می‌دانست، احتمالاً از زمانی که این سرویس فعال شد، در تلاش برای جدا کردن Beeper Mini از iMessage بوده است. قطع کردن برنامه اندروید در روز جمعه نیز ممکن است یک بازی استراتژیک باشد، زیرا کارکنان Beeper اکنون باید با شروع تعطیلات آخر هفته تلاش کنند تا بتوانند روش جدیدی را برای اجرای خدمات مهندسی کنند.

اپل اعلام کرده است پشتیبانی از چت RCS برای آیفون در زمانی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر، Beeper Mini تنها راه برای کاربران اندروید برای ارسال پیام های غنی و رسانه های با وضوح بالا برای کاربران آیفون بدون سرویس شخص ثالث مانند واتس اپ بود.


منبع: https://www.slashgear.com/1466664/beeper-mini-imessage-android-offline-apple-pulls-plug/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *