Immortals of Aveum توسعه دهنده اکثر کارکنان را مرخصی می دهد – گزارش

استودیوی Ascendant، توسعه‌دهنده بازی تیرانداز جادویی Immortals of Aveum که سال گذشته توسط EA منتشر شد، طبق گزارش‌ها، اکثر کارمندان خود را اخراج کرده است.

این وضعیت ابتدا از طریق لینکدین آشکار شد پست از کریس مورنس، یکی از کارکنان سابق که اکنون در جای دیگری استخدام شده است، و از آن زمان توسط نیکول کارپنتر، خبرنگار Polygon، که نوشت که “بخش بزرگی” از شرکت به مرخصی گذاشته شد.

استودیو Ascendant هنوز در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است، اگرچه Eurogamer اکنون جزئیات بیشتری را درخواست کرده است.

Immortals of Aveum – Official Reveal Trailerدر یوتیوب تماشا کنید

تصمیم به مرخصی کارکنان به این معنی است که کارمندان، بر روی کاغذ، ابقا شده اند – به این معنی که آنها از کار جدا نشده اند. این حرکت پیشتر دنبال می شود اخراج حدود ۴۵ درصد از استودیو کمتر از یک ماه پس از انتشار Immortals of Aveum در سال گذشته با استقبال گرمی روبرو شد.

مشخص نیست که چه تعداد کارمند در مرخصی باقی مانده اند یا حرکت های بعدی اسندنت ممکن است چه باشد.

بیش از یک ماه پیش، برت رابینز، بنیانگذار استودیو اسندنت، این را بیان کرد فرنچایز Immortals of Aveum برای “سالها و سالها” تبدیل به یک کلاسیک کالت مانند Dead Space خواهد شد. – سریال ترسناک علمی تخیلی دوست داشتنی EA که به تازگی فاش شده است گزارش شده که دوباره روی یخ گذاشته شد.

Immortals of Aveum این ماه روی پلی استیشن پلاس وارد شدهشت ماه پس از انتشار آن فروش اولیه ضعیف.


منبع: https://www.eurogamer.net/immortals-of-aveum-developer-furloughs-majority-of-staff-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *