Inculinati به PlayStation، Switch رفت، زیرا دسترسی اولیه را ترک می‌کند

Inkulinati دسترسی زودهنگام را در اواخر این ماه، در تاریخ ۲۲ فوریه (۲۲ فوریه) ترک خواهد کرد و در آن زمان برای اولین بار در نینتندو سوییچ و پلی استیشن در دسترس خواهد بود.

پیش از این، Inkulinati تنها بر روی رایانه شخصی از طریق Steam Early Access و در Xbox از طریق Game Preview در دسترس بود.

“پشتیبانی و بازخورد شما در طول دوره دسترسی اولیه برای ما بسیار ارزشمند بوده است. نظرات، پیشنهادات، بازخوردها، نظرات و سخنان تشویق کننده شما باعث شده است که بازی Inkulinati به بازی بهتری تبدیل شود. و در پشت صحنه، ما واقعا سخت روی ساخت Inkulinati کار کرده ایم. یازا گیمز و تیم‌های Daedalic نوشتند، تجربه‌ای جذاب و صیقلی بخار.


Inculinati به PlayStation، Switch رفت، زیرا دسترسی اولیه را ترک می‌کندInculinati | تریلر تاریخ انتشار ۱٫۰ | رایانه شخصی، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۴|۵


Inkulinati به زودی منتشر می شود.

این تیم گفت که این زمان دسترسی اولیه به Inkulinati اجازه داده است تا “به یک بازی استراتژی حتی بهتر تبدیل شود”. همه اینها به لطف چیزهای مختلفی است، مانند اصلاح مکانیک گیم پلی و دوز همیشه خوشایند له کردن باگ.

تیم Inkulinati بسته شد: “نمی توانم منتظر بمانم تا همه شما نسخه نهایی را تنها در چند هفته دیگر بازی کنید.”

در ویدیوی بالا می توانید به تریلر تاریخ انتشار ۱٫۰ Inculinati نگاهی بیندازید.

اگر مطمئن نیستید که Inkulinati در مورد چیست، حتما بررسی ما را بررسی کنید، که در آن ما “بازیگوشی و عمق استراتژیک واقعی” بازی را تحسین می کنیم.

“Inkulinati یک بازی استراتژیک با اعتماد به نفس است، حتی اگر گاهی اوقات تعادل را از بین ببرد. جشن شادی ناب، زیبایی شناسی اختصاصی و حس شوخ طبعی آن با نبردهای متفکرانه و استراتژیک همراه است، بدون اینکه دیگری تضعیف شود. این یک دستاورد است. برای ساختن چیزی که خیلی بازیگوش به نظر می رسد بدون اینکه کار تاکتیکی زیر آن مبهم باشد.” روث کسیدی در بررسی دسترسی اولیه Eurogamer’s Inkulinati نوشت.

در این زمان، روث اضافه کرد که حتی اگر توسعه‌دهنده آن را بیش از این گسترش ندهد، آنها همچنان به اندازه یک صدف شاد خواهند بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/inkulinati-headed-to-playstation-switch-as-it-leaves-early-access?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *