Instacart پس از گزارش افزایش درآمد، ۲۵۰ شغل را کاهش داد

روزی دیگر، اخراج دیگری در دنیای فناوری رخ می دهد. Instacart، سرویس محبوب تحویل و تحویل مواد غذایی است از اخراج ۲۵۰ کارمند خبر داد – حدود هفت درصد از نیروی کار آن. اخراج ها عمدتاً افرادی از مدیران میانی یا افرادی هستند که از طریق پلتفرم هایی مانند Google Ads و تبلیغات روی تبلیغات کار می کنند. سال. اکثر اخراج‌ها تا ۳۱ مارس اجرایی می‌شوند و اینستاکارت تخمین می‌زند که این فرآیند بین ۱۹ تا ۲۴ میلیون دلار به دلیل عواملی مانند حقوق و مزایای کارمندان برای شرکت هزینه خواهد داشت.

اینستاکارت این خبر را همراه با درآمد سه ماهه چهارم خود منتشر کرد. علیرغم انتخاب برای اخراج کارمندان، این شرکت افزایش شش درصدی درآمد را گزارش کرد که از ۸۰۳ میلیون دلار به ۸۰۴ میلیون دلار در سال گذشته افزایش یافت. همزمان، اینستاکارت شاهد خروج داوطلبانه سه تن از مدیران خود است: مدیر عملیات، مدیر ارشد فناوری و معمار ارشد.

اخراج ها تنها مدت کوتاهی پس از عرضه اولیه عمومی سهام Instacart در سپتامبر ۲۰۲۳ انجام می شود. برخلاف بسیاری از شرکت‌هایی که به سختی (یا نتوانستند) از همه‌گیری COVID-19 جان سالم به در ببرند، Instacart پیشرفت کرد. به مردم اجازه می داد بمانند و همچنان خواربار و سایر اقلام ضروری خود را دریافت کنند. اکنون در ۵۵۰۰ شهر وجود دارد و مانند بسیاری از شرکت‌های سال گذشته، روی ایجاد قابلیت‌های هوش مصنوعی خود تمرکز کرده است. اما، علیرغم افزایش درآمد، اخراج کارکنان نشان می دهد که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود اینستاکارت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/instacart-cuts-250-jobs-after-reporting-increased-revenue-112503431.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/instacart-cuts-250-jobs-after-reporting-increased-revenue-112503431.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *