پلی استیشن امسال هیچ بازی «مهم» را در فرنچایزهای موجود عرضه نخواهد کرد

سونی گفته است که انتظار بازی های جدید در هیچ یک از بزرگترین فرنچایزهای موجود پلی استیشن را قبل از پایان سال مالی جاری نداشته باشید.

به گفته هیروکی توتوکی، رئیس سونی، این به این معنی است که حداقل تا آوریل ۲۰۲۵ هیچ ورود جدیدی در فرنچایزهای God of War یا Marvel’s Spider-Man وجود ندارد.

Death Stranding 2: On the Beach، که در حال حاضر با تاریخ انتشار مبهم «۲۰۲۵» فهرست شده است، پس از مارس عرضه خواهد شد. انتظار نداشته باشید که دیگر ویژگی های بزرگ پلی استیشن مانند Uncharted، The Last of Us، Ratchet & Clank یا Horizon را قبل از آن زمان ببینید. همچنین مشخص نیست که دنباله بالقوه Ghost of Tsushima در کجا قرار می گیرد.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

برای هر کسی که می‌داند آخرین بار چه زمانی تعدادی از این سریال‌ها را دیدیم، این خبر نباید غافلگیرکننده باشد. استودیوهای پشت سر این بازی‌ها البته روی پروژه‌های تازه کار می‌کنند، اگرچه در بسیاری از موارد برای ما خیلی زود است که شاهد انتشار آثار آنها باشیم.

البته، این موضوع وجود پورت‌های PC بازی‌های موجود در این سری، IP جدید پلی‌استیشن مانند شوتر چندنفره Concord یا عرضه در برخی از فرنچایزهای کوچک‌تر آن را رد نمی‌کند.

توتوکی در تماسی که امروز با سرمایه گذاران داشت، گفت: «در رابطه با نرم افزارهای شخص اول، ما قصد داریم به تمرکز بر تولید آثار با کیفیت بالا و توسعه بازی های خدمات زنده ادامه دهیم.» PushSquare).

اما در حالی که پروژه های بزرگ در حال حاضر در حال توسعه هستند، ما قصد نداریم در سال مالی آینده هیچ عناوین فرنچایز اصلی جدیدی مانند God of War Ragnarok یا Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کنیم.

در یک اسلاید ارائه شده به سرمایه گذاران، سونی اظهار داشت که انتظار دارد فروش نرم افزار “کاهش یابد، بدون اینکه برنامه ای برای انتشار عناوین اصلی فرنچایز” در سال آینده وجود داشته باشد و در نتیجه “کاهش جزئی” در سود نرم افزارهای شخص اول ایجاد شود. سونی همچنین اعلام کرد که انتظار دارد فروش کنسول پلی استیشن ۵ وارد “کاهش تدریجی” شود.

با این حال، سونی فروش نرم افزار شخص ثالث را پیش بینی می کند تا شاهد «گسترش تدریجی»، در کنار رشد درآمد خدمات شبکه (مانند اشتراک پلی استیشن پلاس) باشد.

تمرکز سونی روی بلاک باسترهای شخص ثالث برای بقیه سال ۲۰۲۴ در آن مشخص بود پخش‌های اخیر PlayStation State of Play که عناوینی مانند Silent Hill 2، Dragon’s Dogma 2 و خالق BioShock، Ken Levine’s Judas را برجسته کرده است.. سپس سونی یک نمایش کامل را به آن اختصاص داد فاینال فانتزی ۷ تولد دوبارهکه یک کنسول انحصاری پلی استیشن است.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-wont-launch-any-major-games-in-existing-franchises-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *