ITC به طور رسمی با توقف ممنوعیت فروش اپل واچ مخالفت کرد

در اواسط دسامبر، اپل فروش برای مدت کوتاهی متوقف شد اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در ایالات متحده به دلیل اختلاف ثبت اختراع با شرکت فناوری پزشکی Masimo در ارتباط با سنجش اکسیژن خون. اپل سپس به این تصمیم در دادگاه اعتراض کرد و به اقامت موقت اعطا شد، بنابراین ممنوعیت متوقف شد و فروش از سر گرفته شده است در حال حاضر

ITC به طور رسمی با توقف ممنوعیت فروش اپل واچ مخالفت کرد
طبق سندی که در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال ارائه شده است، امروز، کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده (ITC) به طور رسمی با درخواست اپل برای توقف این ممنوعیت برای مدت زمان تجدیدنظر خود مخالفت کرد.

وکلای ITC در پاسخ خود گفتند: «اپل یک پرونده ضعیف و غیرقابل قبول برای استناد به راه حل فوق‌العاده درخواست تجدیدنظر در انتظار توقف ارائه می‌کند.» MacRumors. استدلال‌های آن چیزی بیشتر از یک نقض‌کننده غیرقابل انکار است که درخواست مجوز برای ادامه نقض حق ثبت اختراعات اعلام شده دارد.»

ماسیمو اپل را متهم کرده است سرقت اسرار تجاری و شکار غیرقانونی کارمندان برای توسعه ویژگی سنجش اکسیژن خون که در اپل واچ سری ۶ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در نتیجه، ITC فروش را ممنوع کرد از مدل‌های اپل واچ که این ویژگی را ارائه می‌کنند، و این حکم منجر به این شد که سری ۹، اولترا ۲ و برخی از مدل‌های بازسازی‌شده سری ۷ و سری ۸ ماه گذشته تا زمانی که ممنوعیت متوقف شد، در دسترس نبودند. اپل قبلاً سری ۶ را متوقف کرده بود و اپل واچ SE تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا حسگر اکسیژن خون را ارائه نمی داد.

دادگاه هنوز تا ۱۵ ژانویه “پاسخ های پشتیبانی” را می پذیرد، بنابراین ساعت اپل باید حداقل تا اواخر این هفته در دسترس باشد.

اپل گزارش شده است کار بر روی تغییرات نرم افزاری برای رسیدگی به نقض حق ثبت اختراع ادعا شده، اما Masimo معتقد است که طراحی سخت افزار اپل واچ باید تغییر کند تا مطابقت داشته باشد. ماه پیش، ماسیمو گفت که هست برای گفتگوهای حل و فصل باز استاما ظاهرا اپل در آن زمان هیچ علاقه ای را ابراز نکرده بود.

پاسخ کامل ITC را می توان یافت در این پی دی اف.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲
برچسب ها: زمینه های
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/itc-opposes-apple-watch-sales-ban-pause/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *