JBL میکروفون‌های جدیدی را به CES 2024 می‌آورد، از جمله یک مدل گیره‌ای بی‌سیم

JBL بیشتر شناخته شده است بلندگو، هدفون و هدفون، اما این شرکت دارد اخیراً روی میکروفون ها متمرکز شده است برای رفع نیازهای تولیدکنندگان محتوای مدرن. همه چیز با خط میکروفون های خازنی کوانتوم استریم شروع شد و این شرکت سه میکروفون به روز شده را در این سری به ارمغان آورده است. CES 2024 در لاس وگاس

Quantum Stream Talk، همانطور که از نام آن پیداست، در درجه اول برای پادکست‌ها و پخش‌کنندگان است. کندانسور دارای یک الگوی پیکاپ فوق العاده کاردیوید است، بنابراین فقط آنچه را که مستقیماً در جلوی آن قرار دارد، که دهان شما خواهد بود، می گیرد. این به شدت نویز پس زمینه را کاهش می دهد، زیرا این آفت هر پادکستری است. پایه ضربه گیر به کاهش نویز کمک می کند. قیمت این میکروفون ۵۰ دلار است و در ماه مارس عرضه می شود.

JBL میکروفون‌های جدیدی را به CES 2024 می‌آورد، از جمله یک مدل گیره‌ای بی‌سیم
JBL

میکروفون کوانتوم استریم بی‌سیم آن را تا حدی بالا می‌برد. این خازن بی سیم در واقع از طریق طراحی گیره ای پوشیدنی است. این میکروفون برای ضبط در حین حرکت در نظر گرفته شده است، زیرا دارای یک الگوی پیک آپ همه جهته است که صدا را از هر جهت می گیرد. البته این نویز محیط را ضبط می کند، اما در هنگام ضبط صحرایی و موارد مشابه این می تواند نکته مهمی باشد. یک الگوریتم گنجانده شده برای کاهش نویزهای ناخواسته محیطی وجود دارد و میکروفن با یک کیف دستی ارسال می شود. کوانتوم استریم ۱۰۰ دلار قیمت دارد و همچنین در ماه مارس راه اندازی می شود.

در نهایت، میکروفون پرچمدار کوانتوم استریم استودیو نامیده می شود. این یک خازن حرفه ای است که به عنوان یک میکروفون پادکست می درخشد، اما باید برای ساخت موسیقی، صداگذاری و کارهای مرتبط نیز عالی باشد. فضای داخلی دارای سه کپسول خازن است و صدا را در ۱۹۲ کیلوهرتز/۲۴ بیت ضبط می کند که نرخ نمونه برداری با کیفیت پخش است. چهار الگوی پیکاپ بسته به نیاز شما و یک کمپرسور یکپارچه برای کنترل صدای ناگهانی وجود دارد. استودیو استریم در ماه مارس با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس است.

همه این میکروفون ها با برنامه به روز شده JBL که معمولاً برای تنظیم پارامترهای هدفون استفاده می شود، یکپارچه می شوند. برنامه ارتقا یافته اکنون کنترل‌های میکروفون را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید با دکمه‌ها و دستگیره‌ها کار کنید، مستقیماً از تلفن خود صدای عالی را دریافت کنید. اگر در لاس وگاس باشید، همه این میکروفون‌ها برای نمایش در CES در دسترس هستند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/jbl-brings-new-microphones-to-ces-2024-including-a-wireless-clip-on-model-130058745.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/jbl-brings-new-microphones-to-ces-2024-including-a-wireless-clip-on-model-130058745.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *