JBL Clip 5 یک اسپیکر بلوتوث نسل بعدی با قدرت های ویژه Auracast است

JBL مسئول تولید برخی از آنها است بهترین بلندگوهای بلوتوث در بازار وجود دارد و اکنون این برند صوتی قابل حمل افزوده های جدیدی را به مجموعه بلندگوهای خود اعلام کرده است CES 2024با تغییرات بزرگ در هر دو بخش طراحی و اتصال.

هر بلندگوی در محدوده JBL به اندازه کافی خوش شانس نیست که ارتقا پیدا کند، اما سه مدل از بلندگوهای قابل حمل آن درخشش دارند. JBL Xtreme 4، JBL Clip 5 و JBL Go 4 در نمایشگاه فناوری لاس وگاس معرفی شدند و همه آنها از ماه مارس در دسترس خواهند بود.

ارتقاء سرفصل هر سه بلندگوی جدید شامل فناوری اتصال بلوتوث Auracast است. Auracast شما را قادر می سازد تا به طور همزمان بلندگوهای متعددی را به یک تلفن یا منبع صوتی دیگر متصل کنید و این اولین بار است که در بلندگوهای JBL ظاهر می شود.

Auracast تنها فناوری جدیدی نیست که به محصولات JBL می آید. زمان زیادی بود که هوش مصنوعی به دنیای صدای قابل حمل راه پیدا کند و JBL در حال معرفی فناوری تقویت صدا AI در مدل Xtreme 4 خود برای افزایش کیفیت و پخش صدا است. در حالی که Clip 5 و Go 4 این پیشرفت صوتی هوش مصنوعی را ندارند، دارای بلوتوث نسخه ۵٫۳ و قابلیت های صوتی کم انرژی (LE) خواهند بود.

جدیدترین نسخه‌های بلندگوهای JBL نیز با ظاهری جدید و مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگی جدید، با ترکیب مواد بازیافتی پس از مصرف، تغییری در طراحی دریافت کرده‌اند – مانند بسیاری دیگر از برندهای فناوری، JBL تعهدات خود را برای سبز شدن دوچندان می‌کند.

به خانواده JBL خوش آمدید

JBL Xtreme 4

اسپیکر قابل حمل JBL Xtreme 4

(اعتبار تصویر: JBL)
  • ۳۷۹٫۹۵ دلار / ۳۷۹٫۹۹ پوند

بلندگوی بعدی سری Xtreme JBL ویژگی های ضد آب و ضد گرد و غبار نسل های قبلی خود را به ارث برده است، اما با پیشرفت های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت صدا و سه گزینه رنگ جدید.

فناوری AI Sound Boost JBL صدا را با استفاده از یک الگوریتم یکپارچه تجزیه و تحلیل می‌کند که اعوجاج را کاهش می‌دهد تا صدایی واضح و قدرتمند تولید کند. این دو ساب ووفر، دو درایور و رادیاتور باس JBL با پمپ دوگانه را در خود جای داده است که با هم کار می کنند تا صدایی فراگیر ایجاد کنند. علاوه بر ویژگی‌های صوتی چشمگیر Xtreme 4، دارای یک باتری قابل تعویض با زمان پخش ۲۴ ساعت است و یک پاوربانک یکپارچه مفید برای شارژ تلفن شما دارد.

کلیپ JBL 5

اسپیکر قابل حمل JBL Clip 5

(اعتبار تصویر: JBL)
  • ۷۹٫۹۵ دلار / ۵۹٫۹۹ پوند

JBL Clip 5 یک پله بالاتر از JBL Clip 4 است. این اسپیکر قدرتمند و لوازم جانبی شیک است و بارزترین تغییر آن کارابین گسترده تر آن است که به شما امکان می دهد بلندگو را به طیف وسیع تری از موارد متصل کنید.

نه تنها Clip 5 دارای یک تصویرسازی مجدد بصری است، بلکه خود بلندگو با درایور قدرتمندتری نسبت به Clip 4 طراحی شده است تا باس پاسخگو در هر صدایی باشد. زمان پخش سخاوتمندانه ۱۲ ساعت است که آن را به یک همراه ایده آل برای پیاده روی و فرار در فضای باز تبدیل می کند.

JBL Go 4

اسپیکر قابل حمل JBL Go 4

(اعتبار تصویر: JBL)
  • ۴۹٫۹۵ دلار / ۳۹٫۹۹ پوند

سری Go کوچک‌ترین بلندگوهای قابل حمل JBL هستند، اما JBL قول می‌دهد که نسخه جدید آن «صدای قوی‌تر و بیس قوی‌تری نسبت به نسل قبلی خود» دارد.

این اسپیکر دارای تمام ویژگی‌های ضروری مورد نیاز شما در یک اسپیکر فضای باز است، از جمله ضد آب IP67 و مقاومت در برابر گرد و غبار و صدای کم انرژی، که امکان افزایش زمان پخش هفت ساعت را در مقایسه با پنج ساعت Go 3 فراهم می‌کند. Go 4 همچنین دارای شکل ظاهری جدیدی است، با بند پهن‌تری که دوام بیشتری دارد و در دست گرفتن راحت‌تر است و در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید که ما را در TikTok دنبال کنید تا آخرین اخبار نمایشگاه CES را دریافت کنید!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/speakers/the-jbl-clip-5-is-a-next-gen-bluetooth-speaker-with-special-auracast-powers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *