Loreal قرار است شما را با سشوار مبتنی بر نور مادون قرمز و برنامه ریزی شده با برنامه مادون قرمز از بین ببرد

من می دانم که شما چه فکر می کنید: “چرا یک مرد طاس در مورد سشوار جدید می نویسد؟” در دفاع من ، L’Oreal’s New Airlight Pro فقط هیچ وسیله یک ظاهر طراحی مو نیست. این دمنده در فن آوری کافی و هوشمندی های متصل به برنامه را به خود اختصاص می دهد تا حتی بیشترین موهای خبرنگاران فناوری ، از جمله من را نیز مورد علاقه خود قرار دهد.

رونمایی شد در CES 2024 در لاس وگاس ، Airlight Pro ممکن است ، با آن ساقه بلند و لوله های لوله ای ، کمی آشنا به نظر برسد ، اما این یک حذفی از محبوب Dyson نیست مافوق صوت. همچنین ممکن است بیش از شباهت عبور به سشوار زووی دو ساله و خوش حساب Halo. به نظر می رسد که منطقی تر است – لورآل با Zuvi کار کرد تا فناوری خشک کردن موی مادون قرمز موجود در سشوار Halo خود را ارتقا دهد و چیزی جدید ایجاد کند. با این حال ، برای L’Oreal ‘، ساختمان Airlight Pro در مورد این فناوری نبود. حداقل نه در ابتدا.

گیو بلوچ، معاون جهانی انکوباتور فناوری لورآل، قبل از راه‌اندازی به من گفت که لورآل با نیاز مصرف‌کننده شروع می‌شود و با فناوری تکمیل می‌شود. این شرکت بیش از یک دهه است که راه خود را به سمت فضای فناوری زیبایی پیش می‌برد، اگرچه بلوچ یادآوری می‌کند که وقتی برای اولین بار در ۱۳ سال پیش به نمایشگاه CES رسید، هیچ شرکت زیبایی وجود نداشت و ۱۰ سال پیش تنها تعداد انگشت شماری وجود داشت. در سال‌های اخیر، L’Oreal از سنسور UV، ابزار اندازه‌گیری سایه، و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده رونمایی کرده است که مصرف‌کنندگان را به سمت انتخاب‌های آرایش مناسب برای چهره‌شان راهنمایی می‌کند.

امسال لورآل با اولین رویداد اصلی خود که طی آن از AirLight Pro رونمایی می‌کند، به خط مقدم رژه رو به رشد شرکت‌کنندگان زیبایی در CES می‌رود.

Loreal قرار است شما را با سشوار مبتنی بر نور مادون قرمز و برنامه ریزی شده با برنامه مادون قرمز از بین ببرد

(اعتبار تصویر: Loreal)

AirLight Pro هنوز هم از هوا و عناصر گرمایشی استفاده می کند، اما در دمای بسیار پایین تر از خشک کن های سنتی، و آن باد گرم را با نور مادون قرمز ترکیب می کند که در ترکیب، بلوچ به من گفت که مانند آفتاب و باد خشک کردن باران در پیاده رو عمل می کند. . او اضافه کرد که این روش برای رنگ کردن کارآمدتر و ملایم‌تر از سشوارهای سنتی است و نیازی به نگه داشتن سشوار خیلی نزدیک به سر را از بین می‌برد (وقتی مو داشتم، به یاد می‌آورم که فقط زمانی که می‌توانستم بوی آن را حس کنم، فکر می‌کردم خشک است. گرمای سشوار من در حال پختن آن است). در حالی که یک سشوار معمولی ممکن است انرژی بیشتری نسبت به مایکروویو شما مصرف کند، بلوچ ادعا می کند که AirLight Pro 30 درصد کارآمدتر از یک سشوار سنتی است.

Zuvi Halo ادعاهای مشابهی در مورد کارایی و نحوه برخورد این ترکیبی از باد گرم و نور مادون قرمز با موهای شما دارد، بنابراین AirLight Pro چگونه متفاوت است؟

برخی از تغییرات ظریف و یا قابل مشاهده است ، مانند سازماندهی مجدد جریان هوا برای سرعت بخشیدن با این حال ، دو پیشرفت تکنولوژیکی چشمم را به خود جلب کرد. یکی این است که این اولین سشوار است که به یاد می‌آورم که می‌تواند پیوست‌ها را تشخیص دهد و سپس تنظیماتی را که بر اساس اتصال نصب شده است انجام دهد (AirLight Pro همچنین دارای دکمه‌هایی برای کنترل دستی گرما و سرعت هوا است). به علاوه ، این یک سشوار متصل به برنامه (iOS و Android) است که به شما امکان می دهد تنظیمات سفارشی را ایجاد و ذخیره کنید. سرانجام ، شما ممکن است بتوانید آن سفارشی سازی ها را با سایر کاربران Airlight Pro به اشتراک بگذارید.

مردم نباید از عواقب سازگار با محیط زیست رنج بکشند. ما می خواستیم بهترین سشوار را بسازیم و سپس آن را سازگار با محیط زیست بسازیم.

از بلوچ

در پایان ، L’Oreal 15 ثبت اختراع را در دستگاه جمع آوری کرد – و یک جایزه اولیه از CES 2024.

یکی از چیزهایی که برای L’Oreal هنگام توسعه AirLight Pro مهم بود این بود که این دستگاه فقط یک وسیله زیبایی کارآمد نیست، بلکه یک سشوار عالی نیز خواهد بود.

بلوچ به من گفت: “مردم نباید از عواقب دوستدار محیط زیست رنج ببرند. ما می خواستیم بهترین سشوار را بسازیم و سپس آن را دوستدار محیط زیست کنیم.”

L’Oreal AirLight Po از ماه مارس در اختیار آرایشگاه ها قرار خواهد گرفت و فروش عمومی آن در ژوئن امسال در اروپا و قبل از پایان سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده آغاز خواهد شد. تقریباً ۴۰۰ دلار (حدود ۳۱۵ پوند). هنوز هیچ کلمه ای در مورد اینکه چه پیوستهایی در دسترس خواهد بود ، یا هزینه این هزینه ها وجود ندارد.

در مورد اینکه چگونه کار می‌کند، من مطمئناً نمی‌توانم آن را امتحان کنم، اما TechRadar امیدوار است که تا قبل از پایان نمایشگاه CES 2024، تعدادی از خبرنگاران پرخاشگر دیگر قفل‌های خود را با آن نوازش کنند.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/home/small-appliances/loreal-is-set-to-blow-you-away-with-its-new-infrared-light-based-app-connected-hair-drier

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *