Kunitsu-Gami: Path of the Goddess اولین گیم پلی بازی را در Xbox Partner Direct نشان می دهد

ما بالاخره اطلاعات بیشتری در مورد بازی آینده کپکام Kunitsu-Gami: Path of the Goddess دریافت کردیم که در اوایل امروز در نمایشگاه Xbox Partner Preview نمایش داده شد.

این بازی یک بازی استراتژیک تک نفره و اکشن است که در آن سو، قهرمان داستان باید از دوشیزه ای با قدرت های الهی به نام یوشیرو محافظت کند که او برای پاکسازی دهکده ها از یک “نجس شیطانی” سفر می کند.

بازی به دو بخش روز و شب تقسیم می شود. در طول روز، Soh روستاها را کاوش می کند، آلودگی ها را پاکسازی می کند و روستاییان را نجات می دهد. سپس می توان روستاییان را برای دفاع از یوشیرو در طول شب انتخاب کرد، زمانی که ارواح شیطانی به نام سیته دهکده را محاصره می کنند.


Kunitsu-Gami: Path of the Goddess اولین گیم پلی بازی را در Xbox Partner Direct نشان می دهدKunitsu-Gami: Path of the Goddess – تریلر گیم پلی “کاگورا” | پیش نمایش شریک Xbox


Kunitsu-Gami: Path of the Goddess – تریلر گیم پلی “Kagura”

در یک ایکس باکس وایر در پست وبلاگ، Capcom همچنین گفت که روستاییان می توانند به ماسک مجهز شوند. این ماسک‌ها قدرت‌های متفاوتی را به شما می‌دهند، به این معنی که شما باید در مورد اینکه چه کسی و در کجا قرار می‌گیرید و چه ماسکی را به آنها بدهید، استراتژیک باشید.

استراتژی زمان واقعی با عمل ترکیب خواهد شد. سو به سبکی مبارزه می‌کند که کپکام آن را «اکشن شمشیر رقص» نامیده است، زیرا مبارزه او بر اساس کاگورا، یک رقص آیینی سنتی از شینتو است. این بازی از بسیاری از سنت ها و فولکلور ژاپنی نشأت می گیرد – Seethe هر کدام از یوکای های مختلف الهام گرفته شده اند. کارگردان Shuichu Kawata به Xbox Wire گفت: “ما هیجان زده هستیم (و شاید کمی عصبی … به روشی خوب!) که همه این بازی را تجربه کنند.”

کاواتا همچنین فاش کرد که بازی در “مراحل نهایی توسعه” قرار دارد. فردا شب (۷ مارس) کپکام ویترین خود را برگزار می کند Kunitsu-Gami: Path of the Goddess and Dragon’s Dogma 2جایی که امیدواریم شاهد گیم پلی بیشتری باشیم.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برای PC و Xbox Series X/S برنامه ریزی شده است. همچنین روز اول در Game Pass در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/kunitsu-gami-path-of-the-goddess-reveals-first-gameplay-at-xbox-partner-direct?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *