همه چیز در نمایشگاه Xbox Partner Preview اعلام شده است

نمایشگاه Xbox Partner Preview به ما نگاهی به تعدادی از بازی‌های شخص ثالث که امسال به سمت Xbox Series X/S می‌روند، به ما ارائه داد. در طول ارائه ۳۰ دقیقه ای، تریلرهای مختلفی به ما نشان داده شد، از جمله طعم اساطیر ژاپنی الهام گرفته از Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و اعلام شهر در حال غرق شدن ۲٫

چه ارائه را از دست داده باشید و چه بخواهید دوباره یکی از عناوین برجسته را ببینید، خلاصه ای از همه چیزهایی که در نمایشگاه پیش نمایش Xbox Partner در زیر نشان داده شده است، وجود دارد.

ناشناخته ۹: بیداری

این نمایشگاه با نگاهی به Unknown 9: Awakening from Reflector و Bandai Namco آغاز شد. این ماجراجویی پرشور بدن در تابستان ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید. Unknown 9: Awakening حال و هوای بسیار قوی Assassin’s Creed دارد، بنابراین، اگر از طرفداران Assassins هستید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.


همه چیز در نمایشگاه Xbox Partner Preview اعلام شده استUnknown 9: Awakening – Announcement Trailer | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر Unknown 9: Awakening Xbox Partner Preview.

تردستی

پس از این بازی Sleight of Hand از RiffRaff Games منتشر شد. با هم پیچاندن یک رمان پلیسی و جادوگری، در اینجا باید از مخفی کاری و جادو استفاده کنید تا بفهمید که چرا توسط عهد قدیمی خود قاب شده اید. Sleight of Hand برای PC و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبSleight of Hand – اعلام تریلر | پیش نمایش شریک Xbox


اعلام تریلر Sleight of Hand.

The Alters

سپس با The Alters به ​​فضا رفتیم. در اینجا باید یک سیاره بیگانه را کاوش کنید تا با ایجاد نسخه های جایگزین از خود، از طلوع خورشید مرگبار آن در امان بمانید. آسان به نظر می رسد درست است؟ خب تو هم باید مطمئن شوی که همه با هم کنار می آیند… آن خورشید حالا آنقدرها هم بد به نظر نمی رسد…

The Alters برای PC و Xbox Series X/S از جمله از طریق Game Pass منتشر خواهد شد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبThe Alters – Gameplay Reveal Trailer | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر گیم پلی The Alters.

موجودات آوا

یک بازی اکشن ماجراجویی نجات دهنده موجودات از ناشر ۱۱ Bit Studios، Creatures of Ava با همکاری استودیوهای مستقل اسپانیایی Inverse و Chibig ساخته می شود. ریانا پرچت نیز در ساختن روایت آن نقش داشته است. این بازی نوید می دهد که با تمرکز بیشتر بر حفظ و نگهداری به جای مجبور کردن آنها به مبارزه برای شکوه شخصی شما، نگاهی جدید به ژانر رام کردن هیولاها داشته باشد.

Creatures of Ava اواخر امسال برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. همچنین از روز اول برای PC و Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبموجودات آوا | تریلر اعلامیه


تریلر اعلامی Creatures of Ava.

Roblox: Griefville X Chucky

Roblox با نگاهی به بسط Griefville X Chucky مرحله بعدی را طی کرد. اگر دوست دارید با این عروسک تسخیر شده مقابله کنید، دیگر نیازی به صبر نیست – چاکی امروز وارد Roblox می شود.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوباکنون در Roblox: چاکی آزاد است! | پیش نمایش شریک Xbox


اکنون در Roblox: چاکی آزاد است!

شهر در حال غرق شدن ۲

وارد قلمرو ترسناک لاوکرافت شدیم اعلام شهر در حال غرق شدن ۲. The Sinking City 2 که سال آینده روی Xbox Series X/S همراه با رایانه شخصی و پلی استیشن ۵ عرضه می شود، داستان مستقل وحشتناکی را ارائه می دهد که در دهه ۱۹۲۰ در ایالات متحده رخ می دهد. بنابراین، حتی اگر هنوز بازی اصلی The Sinking City را ندارید، می‌توانید وحشت‌هایی که این بازی ارائه می‌دهد را در آغوش بگیرید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبشهر غرق شده ۲ | تریلر World Premiere (PC، PS5، سری Xbox)


اولین تریلر فیلم The Sinking City 2

فاینال فانتزی ۱۴ آنلاین

Square Enix اعلام کرد انتشار کامل بازی Final Fantasy 14 آنلاین در Xbox Series X/S برای ۲۱ مارس. اگر برای یک ماجراجویی فوق‌العاده آماده هستید، در نسخه بتای باز شرکت کنید! بازیکنان Game Pass Ultimate می‌توانند از ۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل امتیازات نسخه شروع را دریافت کنند.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبFINAL FANTASY XIV آنلاین – داستانی در حال تغییر زندگی در انتظار | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر Final Fantasy 14 Online’s Xbox Partner Preview.

SALKER Legends of the Zone Trilogy

سپس با اعلام این ویترین حال و هوای بسیار متفاوتی به خود گرفت SALKER Legends of the Zone Trilogy. این مجموعه بازی که شامل هر سه بازی Shadow of Chornobyl، Clear Sky و Call of Prypiat است، امروز برای اولین بار در ایکس باکس و پلی استیشن عرضه می شود.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبSALKER Legends of the Zone Trilogy – Launch Trailer | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر معرفی SALKER Legends of the Zone Trilogy.

Monster Jam Showdown

پس از این، نوبت به یک اکشن مسابقه ای راد با Monster Jam Showdown رسید. در اینجا می توانید از مسابقات اتومبیل رانی خارج از جاده و رانندگی آزاد لذت ببرید، زمانی که بازی در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار شد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبMonster Jam Showdown – آنونس تریلر | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر اعلامی Monster Jam Showdown.

Pass Expansion Reload Persona 3

سپس نگاهی به آن انداختیم Pass Expansion Reload Persona 3، با عنوان Episode Aigis. به سه موج تقسیم می‌شود، اولی در ۱۲ مارس و دومی در مه ۲۰۲۴٫ در نهایت می‌توانید سیاهچال Abyss of Time را کاوش کنید و با انتشار قسمت Aigis – The Answer – در سپتامبر ۲۰۲۴، از Theurgies جدید استفاده کنید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبPersona 3 Reload: Expansion Pass | پیش نمایش شریک Xbox


نگاهی به Pass Expansion Reload Persona 3.

اولین برسرکر: خزان

پس از این، The First Berserker: Khazan – یک RPG اکشن جدید از Nexon آمد. با کمک جادو و یک شمشیر عظیم (هرگز بدون آن خانه را ترک نکنید)، زمانی که این بازی بر روی Xbox Series X/S عرضه می شود، می توانید دشمنان را تکه تکه کنید و معماها را حل کنید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبThe First Berserker: Khazan – تریلر گیم پلی | پیش نمایش شریک Xbox


The First Berserker: Khazan – تریلر گیم پلی.

Tales of Kenzera: گسترده

بعد نگاهی به Tales of Kenzera: Zau داشتیم. این Metroidvania تک نفره اولین عنوان از استودیو Surgent است و یک پروژه شخصی از ابوباکار سلیم است که به خاطر صداپیشگی بایک در Assassin’s Creed Origin شناخته شده است. Tales of Kenzera: Zau در تاریخ اکران خواهد شد ۲۳ آوریل ۲۰۲۴.

نگاهی انداختیم Tales of Kenzera: Zau for our Wishlist سری اوایل سال، بنابراین، اگر این بازی نظر شما را جلب کرده است، آن مقاله را بخوانید تا بیشتر بدانید.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبTales of Kenzera: Zau – تریلر گیم پلی | پیش نمایش شریک Xbox


Tales of Kenzera: Zau – تریلر گیم پلی.

فراستپانک ۲

Frostpunk 2 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴بنابراین، اگر برای ماجراجویی سرد آماده هستید، آن تاریخ را در تقویم خود علامت بزنید! همچنین از روز اول روی PC Game Pass قرار خواهد گرفت. متأسفانه ما همچنان منتظر هستیم تا بدانیم نسخه کنسول چه زمانی عرضه خواهد شد.

Frostpunk 2 30 سال پس از بازی اصلی می گذرد و شما یک بار دیگر وظیفه ساختن شهری در زباله های یخی را دارید. Eurogamer نگاهی به چگونه مردم اکنون تهدید اصلی هستند در Frostpunk 2 به جای آب و هوای سال گذشته.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبFrostpunk 2 | تریلر Date Reveal


تریلر رونمایی از تاریخ Frostpunk 2.

Kunitsu-Gami: مسیر الهه

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، بازی اکشن جدید کپکام، سپس در کانون توجه قرار گرفت.. با یافتن الهام از فولکلور و اساطیر ژاپنی، شما را به مبارزه با جانوران مرگبار و بازسازی یک دهکده موظف می کند. Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S منتشر خواهد شد و بر روی Game Pass قرار خواهد گرفت.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبKunitsu-Gami: Path of the Goddess – تریلر گیم پلی “کاگورا” | پیش نمایش شریک Xbox


تریلر گیم پلی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess.

امیدواریم از این نمایشگاه پیش‌نمایش شریک Xbox لذت برده باشید – چیزی که دوست دارید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/everything-announced-in-the-xbox-partner-preview-showcase?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *