Lego Fortnite – آیا می توانید بخوابید و شب را رها کنید؟

ابتدا در لگو فورتنایت چه کاری باید انجام دهید؟

Lego Fortnite – آیا می توانید بخوابید و شب را رها کنید؟

(اعتبار تصویر: Epic Games)

لگو فورتنایت ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما خوشبختانه از سرپرست تیم Cuddle کمک خواهید گرفت. یک آموزش کوچک برای کار وجود دارد که شما را از ساختن اولین پناهگاه تا ساخت ابزار و سلاح های قوی تر راهنمایی می کند. ما پیشنهاد می کنیم یک کارخانه چوب ساخته و سپس روی ساخت شمشیر کار کنید. هنگامی که این مورد را دارید، می توانید اسکلت ها را بکشید تا استخوان ها را بدست آورید، یک کوره برای پخت و پز بسازید، و سپس شروع به گذاشتن چند صندوق ذخیره سازی کنید تا غنایم خود را مرتب کنید.

لگو فورتنایت اینجاست، به این معنی که اکنون می توانید فرم های لگو مورد علاقه خود را بگیرید فورتنایت شخصیت ها و دهکده لگو خود را بسازید. هیولاهایی برای نبرد، منابعی برای جمع‌آوری، و دنیای بزرگی برای کاوش وجود دارد، همانطور که به آرامی محل سکونت خود را می‌سازید و روستاییان جدیدی را در طول راه استخدام می‌کنید.

حالا که لگو فورتنایت به ادامه اضافه شده است بتل رویال بازی، ما می توانیم شروع کنیم به جستجوی بهترین راه های بازی. یک جنبه که در اولین بارگذاری کمی گیج کننده است لگو فورتنایت تخت ها است در بازی های دیگر (سرفه، ماین کرافت، آهم)، از تخت برای خواب استفاده می کنید و شب را نمی گذرانید. شب هنوز پر از هیولا است لگو فورتنایتگذشته از همه اینها.

در اینجا این است که آیا می توانید بخوابید و شب را رد کنید لگو فورتنایت. ما توضیح خواهیم داد که تخت‌ها چه کار می‌کنند، و اینکه آیا راهی برای گذر از شب وجود دارد یا خیر، و هیولاهایی که به محض غروب خورشید تولید می‌شوند.

آیا می توانید در لگو فورتنایت بخوابید؟

لگو فیش استیک دراز کشیده روی تخت

(اعتبار تصویر: Epic Games)

تو نمیتونی بخوابی لگو فورتنایت. این با سایر بازی‌های ساخت بقا متفاوت است، که اغلب از خواب به عنوان راهی برای پیشبرد زمان و رد کردن شب استفاده می‌کنند. می توانید یک تخت در آن درست کنید لگو فورتنایت، و شما باید، زیرا به عنوان راهی برای به دست آوردن مجدد سلامتی و به عنوان یک نقطه بازپروری عمل می کند. هر بازیکن در یک دهکده می تواند تخت مخصوص خود را داشته باشد.

Lego Fishstick نقطه بازپروری را در یک تخت تعیین می کند

(اعتبار تصویر: Epic Games)

آیا می توانید شب را در لگو فورتنایت رد کنید؟

هیچ راهی برای رد شدن از شب وجود ندارد لگو فورتنایت. پس از اینکه متوجه شدید اسکلت ها منبع اصلی استخوان ها هستند، احتمالاً نمی خواهید. یک منبع بسیار مفید در واقع. هنگامی که شروع به ساختن دفاع خود کردید و تعداد روستاییان را افزایش دادید، به هر حال اسکلت های مهاجم مشکل چندانی نخواهند داشت. پس یک مشعل بردارید، یک شمشیر بسازید و جهنم را به آنها بدهید تا خورشید طلوع کند.

پس همین است. اکنون که می‌دانید تخت‌ها در لگو فورتنایت چگونه کار می‌کنند، حتماً از راهنمای ما دیدن کنید آیا می‌توانید لگو فورتنایت را به صورت اسپلیت‌اسکرین بازی کنید یا نه. در جای دیگر، نگاه ما به آن است فصل بعدی Fortnite چه زمانی راه اندازی می شود.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/lego-fortnite-sleep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *