Streamlabs ابزارهای پخش زنده را به X می آورد

متخصصان تولید محتوا Streamlabs دارد با پلتفرم رسانه اجتماعی محاصره شده X همکاری کرد برای ارائه یک “تجربه بدون درز زندگی زنده”. این بخشی از X است پخش بازی به سایت برای این منظور، به کاربران X اجازه می‌دهد بدون نیاز به وارد کردن کلیدهای جریان دستی، استریم‌ها را شروع کنند و به همان کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اعتبار رسانه‌های اجتماعی وارد برنامه دسکتاپ Streamlabs یا برنامه تلفن همراه شوند.

این سیستم همچنین با قابلیت جدید چت پخش زنده X ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید پیام‌های چت را در دسکتاپ Streamlabs هنگام پخش جریانی نظارت کنید. برنامه دسکتاپ همچنین به شما امکان می‌دهد گزینه‌های کسب درآمد را در لحظه تنظیم کنید، از جمله هشدارهای سفارشی برای انعام و همپوشانی برای محتوای مارک‌دار. علاوه بر این، سازندگان محتوا به فروشگاه تجاری Streamlabs دسترسی دارند تا بتوانند محصولات مارک دار را در حین پخش جریانی عرضه کنند. سازندگانی که از X استفاده می کنند به خط تولید این شرکت نیز دسترسی خواهند داشت ابزارک برای افزایش تعامل

برای کاربران معمولی، این مشارکت به افراد اجازه می‌دهد تا مستقیماً از X به صورت بلادرنگ با استریمرهای مورد علاقه خود چت کنند، اگرچه به نظر می‌رسد که این ویژگی پشت یکی از آن اشتراک‌های آبی، یا Premium یا هر چیزی که این روزها نامیده می‌شود، قرار دارد. چیزی که علامت تیک آبی محبوب جهانی را به شما می دهد.

البته، فیل عظیم یهودستیز در اتاق وجود دارد. این زمان عجیبی برای اعلام شراکت با X است رفتار اخیر ماسک و از پلتفرم رسانه های اجتماعی تاکنون این مهاجرت شامل اپل، دیزنی، پارامونت، سونی، وارنر برادرز دیسکاوری و دیگران بوده است. به نظر می‌رسد که Streamlabs، و لاجیتک تصمیم گرفته است که روندها را کاهش دهد و اسب خود را به واگن X گره بزند. با این حال، ابزارهای جدید پخش زنده هرگز چیز بدی نیستند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/streamlabs-is-bringing-livestreaming-tools-to-x-175752692.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/streamlabs-is-bringing-livestreaming-tools-to-x-175752692.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *