LG Display قصد دارد در نمایشگاه CES یک پنل OLED فوق سریع ۴۸۰ هرتزی را برای بازی معرفی کند.

ال جی به تازگی اعلام کرده است که یک نمایشگر گیمینگ جدید ۲۷ اینچی ۴۸۰ هرتزی QHD OLED را به بازار خواهد آورد. CES 2024 در لاس وگاس، که شرکت آن را ابتدا یک صنعت و یک “عصر جدید OLEDS” می نامد. این پنل توسط LG Display توسعه داده شده است، بنابراین در واقع برای خرید در دسترس نخواهد بود. در عوض، این فناوری برای استفاده در نمایشگرهای بازی آینده به شرکت های دیگر فروخته می شود.

۴۸۰ هرتز نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریعی است، و همچنین ممکن است در صورت خرید به چیزی بدتر باشد. نمایشگرهای ۲۴۰ هرتزی سال گذشته این جدیدترین مانیتور OLED دارای وضوح QHD (2560×1440) و زمان پاسخگویی فقط ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه است که ال‌جی می‌گوید سریع‌ترین پنل موجود در بازار امروز است.

ال‌جی همچنین قول بهبود کیفیت تصویر را از طریق فناوری META اختصاصی این شرکت می‌دهد که نباید با آن اشتباه گرفته شود. دیگر متا. این فناوری از یک آرایه لنز میکرو برای به حداکثر رساندن انتشار نور از پنل OLED و به حداقل رساندن انعکاس خارجی استفاده می کند. این امر به ویژه در هنگام پیمایش در محیط های گیم پلی تاریک تر از حد متوسط ​​مفید است.

این شرکت می‌گوید که این صفحه‌نمایش «کم‌ترین میزان نور آبی در صنعت» را منتشر می‌کند، یعنی تقریباً نصف میزانی که از LCDهای استاندارد ساطع می‌شود. البته این برای به حداقل رساندن خستگی چشم مفید است، اما در کاهش سوسو زدن نیز موثر است.

ال‌جی دیسپلی می‌گوید این پنل در نیمه اول سال در محصولات نمایش داده می‌شود، اگرچه هنوز شرکت‌های شریک معرفی نشده‌اند. این تنها پنل ۴۸۰ هرتزی نیست که ال‌جی در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته است. یک وجود دارد مانیتور جدید که اجرا می شود در ۴۸۰ هرتز در HD و ۲۴۰ هرتز در ۴K.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lg-display-plans-to-debut-an-ultra-fast-480hz-oled-panel-for-gaming-at-ces-010059437.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/lg-display-plans-to-debut-an-ultra-fast-480hz-oled-panel-for-gaming-at-ces-010059437.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *