در اینجا نحوه دریافت Hulu رایگان با T-Mobile آورده شده است

در اینجا نحوه دریافت Hulu رایگان با T-Mobile آورده شده است

برای دریافت Hulu بدون هزینه اضافی، فقط باید در طرح بعدی Go5G T-Mobile مشترک شوید. اگر از قبل مشتری T-Mobile هستید اما مشترک یکی از طرح های مقرون به صرفه تر آن – از جمله Essentials، Magenta، Magenta MAX یا Go5G Plus هستید، می توانید از طریق حساب آنلاین خود ارتقا دهید. اگر در حال حاضر از شرکت مخابراتی دیگری مانند Verizon یا AT&T استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه محلی T-Mobile یا مستقیماً از روی مبل خود با انجام آن به صورت آنلاین در T-Mobile ثبت نام کنید. اگر ترجیح می دهید به صورت آنلاین ثبت نام نکنید، می توانید با تماس با شماره ۱-۸۰۰-T-MOBILE روند را شروع کنید. در اینجا نحوه دسترسی به Hulu در ما با ثبت نام در T-Mobile Go5G بعدی آمده است:

  1. بازدید کنید صفحه مزایای طرح تلفن T-Mobile.
  2. تعداد خطوط تلفنی را که می خواهید به بالای صفحه انتخاب کنید. می‌توانید دستگاه‌های جدید بخرید یا از تلفن موجود خود برای طرح جدید استفاده کنید.
  3. اگر پاسخگوی اولیه، جانباز، سرباز یا ۵۵ سال به بالا هستید، کادر مناسب را برای دریافت تخفیف ماهانه انتخاب کنید.
  4. به پایین بروید و روی «Select Phone Plan» در زیر لایه Go5G Next، که سمت چپ ترین ستون است، کلیک کنید.
  5. می‌توانید هر دستگاه دیگری را که می‌خواهید با خرید همراه کنید، اضافه کنید، از جمله ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و نقاط اتصال.
  6. وقتی آماده شدید روی Continue to Cart کلیک کنید.
  7. اطلاعات حمل و نقل و صورتحساب خود را وارد کنید و بررسی کنید.

کار تمام است – وقتی عضو Go5G Next شوید، به سرویس Hulu on Us T-Mobile دسترسی خواهید داشت، پس از اینکه در ۲۴ ژانویه در دسترس قرار گرفت. از آنجایی که این بالاترین سطح شرکت است، به مزایای دیگری نیز دسترسی خواهید داشت. قبلا نداشتی


منبع: https://www.slashgear.com/1484469/how-to-get-free-hulu-with-tmobile/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *