M2 Mac Mini اپل در فروش از ۴۹۹ دلار با حداکثر ۱۰۹ دلار صرفه جویی

M2 Mac mini اپل امروز دارای چند تخفیف قابل توجه در آمازون است که تا ۱۰۹ دلار در نسخه های منتخب رایانه تخفیف دارد. می توانید M2 Mac mini 256 گیگابایتی را تهیه کنید ۴۹۹٫۰۰ دلاراز ۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است و برای دیدن این معامله نیازی به کوپن نیست.

M2 Mac Mini اپل در فروش از ۴۹۹ دلار با حداکثر ۱۰۹ دلار صرفه جوییتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

M2 Mac mini با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در دسترس است ۶۸۹٫۹۹ دلار وقتی کوپن روی صفحه را می گیرید، از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش می یابد. هر دوی این‌ها در رتبه دوم بهترین قیمت‌ها در Mac mini قرار دارند و فقط حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار بالاتر از قیمت‌های پایینی هستند که در گذشته مشاهده کرده‌ایم.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

اپل این مک مینی را در ژانویه ۲۰۲۳ به‌روزرسانی کرد و اولین به‌روزرسانی بزرگ این مجموعه از زمان معرفی مدل‌های M1 در سال ۲۰۲۰ بود. مدل‌های ۲۰۲۳ دارای تراشه‌های M2 و M2 Pro اپل هستند، اما هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی خارجی ندارند. در حال نوشتن، ما هیچ معامله ای را در M2 Pro Mac mini دنبال نمی کنیم.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/21/apples-m2-mac-mini-on-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *