Monster Hunter Stories در تابستان امسال نسخه بازسازی شده سوییچ را دریافت می کند

Monster Hunter Stories، اولین – و به طرز شگفت انگیزی موفق – کپکام در اقتباس اکشن کلاسیک مبارزه با هیولاهای سری به یک RPG نوبتی خانوادگی، در تابستان امسال یک ریمستر سوییچ دریافت می کند. به طور جداگانه، Capcom تأیید کرده است که برای PS4 و PC نیز عرضه می شود.

البته صاحبان سوییچ قبلاً این فرصت را داشته اند که سری Monster Hunter Stories را نمونه برداری کنند دومین سفر تحسین برانگیز در سال ۲۰۲۱ بر روی پلتفرم نینتندو راه اندازی شد. با این حال، جدیدترین نمایشگاه مستقیم نینتندو نشان داد که بازی اصلی – که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای ۳DS منتشر شد – برای مخاطبان مدرن کاملاً بهبود یافته است.

Moster Hunter 1 بازیکنان را به عنوان یک هیولا سوار می کند و آنها را در یک بازی کارتونی و رنگارنگ از دنیای سری آزاد می کند تا در جستجوها، ساخت و سازهای کلاسیک به سبک RPG و البته جمع آوری، مبارزه با هیولاهایی شبیه به پوکمون باشند. و پرورش – و خیلی خوب هم بود.


Monster Hunter Stories در تابستان امسال نسخه بازسازی شده سوییچ را دریافت می کندداستان های شکارچی هیولا – تریلر آنونس | نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، PS4


تریلر اعلامی ریمستر Monster Hunter Stories.

کپکام می‌گوید نسخه‌ی جدید معرفی‌شده سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی‌اش از Monster Hunter Stories دارای تصاویری HD، صداگذاری جدید، حالت موزه‌ای با هنر و موسیقی بازی، به‌علاوه محتوای اضافی که قبلاً فقط در ژاپن در دسترس بود، خواهد بود.

تاریخ دقیقی برای انتشار ریمستر Monster Hunter Stories وجود ندارد، اما در حال حاضر برنامه ریزی شده است که در تابستان امسال بال های بزرگ چرمی را به نمایش بگذارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/monster-hunter-stories-is-getting-a-switch-remaster-this-summer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *