Mandalorian (و Grogu) با کارگردانی Jon Favreau خالق سریال به سینماها می آیند.

رسمی است. ماندالوریان و رفیق سبز کوچکش و قبل از رویداد فیلم متقاطع مورد انتظار دیو فیلونی. فیلم با عنوان مناسب ماندالوریان و گروگو جان فاورو، که برنامه تلویزیونی استریم دیزنی + را ایجاد کرد، هدایت خواهد شد.

طرفداران حدس می زنند که چرا هیچ اعلامیه ای برای تمدید فصل جدید وجود ندارد ماندالوریان و این می تواند دلیل آن باشد. این فیلم امسال وارد مرحله تولید می شود که احتمالاً فصل جدیدی از سریال ساخته می شود. فراتر از فاورو، تولیدکنندگان شامل کاتلین کندی و دیو فیلونی از سرشناسان این فرنچایز هستند. هیچ خلاصه داستانی وجود ندارد، اما کندی می‌گوید: «داستان جدید برای پرده بزرگ مناسب است».

کارگردان جان فاورو نه تنها خلق کرد ماندالوریان برنامه تلویزیونی، اما کل MCU را با کارگردانی یک فیلم کوچک به نام شروع کرد مرد آهنی. کلاه ایمنی هم می زد جن، سوینگرز و بازسازی های لایو اکشن شیر شاه و کتاب جنگل.

دیزنی هیچ اطلاعاتی در مورد مکان زمانی این فیلم ارائه نکرده است، اما فرض می‌شود که این فیلم مستقیماً به دنبال وقایع هر دو ساخته می‌شود. ماندالوریان فصل ۳ و فصل اول Ahsoka. این بدان معناست که ماندو و بخش مضحک زیبایش می‌توانند درگیر تلاش‌های بزرگ دریاسالار ترون برای بازسازی امپراتوری شوند.

در یک بازه زمانی کوتاه، ما از این فکر کردیم که آیا یک فیلم دیگر از جنگ ستارگان وجود خواهد داشت یا نه، خوب، یک دسته کامل از آنها. ماندالوریان و گروگو احتمالاً منجر به فیلم متقاطع ناشناس دیو فیلونی خواهد شد که شخصیت‌هایی از سرتاسر «The Mandoverse» از جمله Ahsoka، Boba Fett، Ezra Bridger، CGI Luke Skywalker و غیره را به نمایش می‌گذارد.

همچنین فیلمی در دست ساخت به ماجراهای بعدی ری به کارگردانی شرمین عبید-چینوی و فیلمی به کاوش در خاستگاه جدی و سیث به کارگردانی جیمز منگولد می پردازد. از طرف تلویزیون همه چیز آهسوکا برای فصل دوم سبز شده است. با این حال، قبل از آن، وسیله نقلیه جود لاو وجود دارد خدمه اسکلت و نمایشی صدها سال قبل از فراخوان حماسه اسکای واکر آکولیت. جنگ ستارگان: دسته بد نیز هست گرفتن فصل سوم و آخر

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-mandalorian-and-grogu-are-coming-to-theaters-with-series-creator-jon-favreau-directing-174732996.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-mandalorian-and-grogu-are-coming-to-theaters-with-series-creator-jon-favreau-directing-174732996.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *