Monster Hunter Wilds ظاهراً «دنیای کاملاً باز» است و سه ماهه اول ۲۰۲۵ در راه است

نمایش بزرگ Monster Hunter Wilds کپکام در ماه دسامبر ممکن است چشم نواز باشد، اما جزئیات کمی روشن بود. اما اکنون، نشت‌های جدید کمی بیشتر بر برنامه‌های توسعه‌دهنده روشن کرده‌اند، و ادعا می‌کنند که این آخرین سری نسخه کاملاً جهان باز خواهد بود و در سه‌ماهه اول ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

این به گفته افشاگر قابل اعتماد داسک گولم، که اخیراً چند تکه از اطلاعات جدید Monster Hunter Wilds را به اشتراک گذاشته است. در Discord. شاید بزرگترین ادعا این باشد که – همانطور که در ادامه حدس زده شد تریلر جذاب دسامبر فاش شد – وحشی‌ها به جای اینکه در بازی‌های قبلی به مناطق قابل کاوش مجزا تقسیم شوند، «دنیای کاملاً باز» خواهند بود.

“بود [Capcom’s] داسک گولم نوشت: ظاهراً ایده از روز اول، کل بازی از داستان تا پایان بازی حول آن می چرخد. آنها همچنین می گویند Wilds از سال ۲۰۱۹ در حال توسعه است و «بسیاری از ایده های حذف شده از World» را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، ادعا شده است که کارگردان وایلدز (یویا توکودا، که سکان هدایت Monster Hunter World را نیز بر عهده داشت) “آزادی کامل یافته است” [for the development of Wilds]تقریباً هیچ سؤالی پرسیده نمی شود.”

تریلر Monster Hunter Wilds.در یوتیوب تماشا کنید

منبع گولم ادعا می کند که Wilds “به مراتب بیشتر” آزمایشی تر از World خواهد بود، که “می تواند یک خطر باشد، اما بازخوردها تا کنون خیره کننده است”. همچنین گفته می شود که این یک بازی است: “Capcom در حال پیشرفت است [and] تا حد زیادی بزرگترین بازی آنها تا به حال انجام شده است.”

طبق گزارش Dusk Golem، Monster Hunter Wilds – که ظاهراً نشانگر بازگشت “هیولا بزرگ گودزیلا” جهان نیز خواهد بود – در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد شد، بدون اینکه “تاکنون مشکلی در توسعه وجود ندارد”. در واقع، آنها ادعا می کنند که هدف انتشار احتمالاً تغییر نخواهد کرد. “[Capcom is] آنها می‌نویسند: «فکر نمی‌کنم حتی GTA6 آن‌ها را به تأخیر بیندازد».

تا آنجا که اخبار رسمی Monster Hunter Wilds نشان می‌دهد، تمام چیزی که کپکام تاکنون گفته است این است که در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین تأیید شده است که نگاه بعدی ما به بازی برنده شده است. تا تابستان امسال، شاید حداقل برخی از ادعاهای Dusk Golem در آن زمان ثابت شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/monster-hunter-wilds-reportedly-fully-open-world-and-coming-q1-2025?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *