Monster Hunter: World به ۲۵ میلیون فروش در سراسر جهان رسید

کپکام امروز اعلام کرد که بازی Monster Hunter: World به ۲۵ میلیون فروش در سراسر جهان رسیده است، زیرا این مجموعه بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

این رقم شامل محموله‌های Monster Hunter World: Iceborne Master Edition است که بازی پایه را با Iceborne Expansion همراه می‌کند. اعلامیه. این یک رکورد جدید برای سری Monster Hunter و در کل بازی های Capcom است.

در اکتبر ۲۰۲۱، کپکام فاش کرد که این بازی از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است، یعنی در دو سال و نیم گذشته ۵ میلیون نسخه دیگر فروخته شده است.

تریلر Monster Hunter Wilds – The Game Awards 2023
در یوتیوب تماشا کنید

رقم جدید به این معنی است که Monster Hunter: World احتمالاً به راحتی در صدر قرار دارد فروشندگان پلاتین کپکام لیست (مگر اینکه Monster Hunter Rise 2021 بیش از ۱۰ میلیون واحد در سه ماه گذشته فروخته باشد که بعید به نظر می رسد).

Capcom موفقیت جهانی را به راه اندازی همزمان در سراسر جهان نسبت داده است که اولین بار برای این سری بود، راه اندازی Iceborne و سایر تبلیغات بعدی. بازی نیز بسیار خوب است. در ما بررسی Monster Hunter: Worldمارتین رابینسون، سردبیر سابق Eurogamer، گفت که این بازی “می بیند که ۱۳ سال تکامل همراه با برخی از تأثیرات جدید برای ایجاد یک نژاد بسیار هیجان انگیز از جانوران همراه شده است.”

سری Monster Hunter در حال حاضر چیزهای زیادی در جریان است. ریمستر کپکام از اسپین آف RPG Monster Hunter Stories منتشر شد در ماه ژوئن برای PC، PS4 و Switch، و دنباله آن Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز برای PS4 منتشر خواهد شد.

Capcom بازی اصلی بعدی این سری را معرفی کرد. Monster Hunter Wildsدر جوایز بازی ۲۰۲۳ با یک تریلر و یک پنجره برنامه ریزی شده برای انتشار در سال ۲۰۲۵٫


منبع: https://www.eurogamer.net/monster-hunter-world-reaches-25m-sales-worldwide?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *