ولوو از نرم افزار راه اندازی بریتانیا استفاده می کند تا سرعت شارژ خودروهای برقی را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

ولوو در Breathe Battery Technologies سرمایه گذاری کرده است و قصد دارد نرم افزار استارت آپ بریتانیا را در تمام خودروهای نسل بعدی خود نصب کند. EVs.

دستگاه‌هایی که از بسته‌های باتری لیتیوم یونی، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا خودروها، استفاده می‌کنند، معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که مصرف انرژی خود را در طول شارژ محدود کنند. این برای محافظت از سلول های باتری در برابر گرم شدن بیش از حد است. با این حال سرعت شارژ را نیز کاهش می دهد.

به اصطلاح شارژ تطبیقی ​​تنفس کنید نرم افزار یک راه حل ارائه می دهد. باتری را کنترل می‌کند و سلامت آن را به‌طور هم‌زمان کنترل می‌کند و به دستگاه‌ها، از جمله خودروهای برقی، اجازه می‌دهد در صورت ایمن بودن، با تمام توان شارژ شوند. این کار را در حالی انجام می دهد که خطر آسیب به سلول های باتری را به حداقل می رساند.

نتیجه افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی زمان شارژ خودروهای برقی است استارت آپ. انتظار می رود این پیشرفت ها در تمام طول عمر باتری دوام داشته باشند.

نرم افزار Breathe در حال حاضر در ۲۷ مدل از گوشی های هوشمند OPPO نصب شده است و اکنون به دنبال ارائه مزایای شارژ سریعتر به صنعت خودروسازی است.

ولوو از نرم افزار راه اندازی بریتانیا استفاده می کند تا سرعت شارژ خودروهای برقی را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.
از چپ به راست: دکتر یان ژائو، مدیر ارشد فناوری، پروفسور گرگوری آفر، دانشمند ارشد، و دکتر یان کمپبل، مدیر ارشد اجرایی، نفس بکشید. اعتبار: فن آوری های باتری تنفسی

سرمایه گذاری ولوو که هنوز فاش نشده است، اولین اقدام این استارت آپ در فضای خودروهای برقی است. برای این خودروساز سوئدی، وعده شارژ سریع‌تر بدون هیچ تغییری در باتری یا سخت‌افزار خودرو بسیار وسوسه‌انگیز بود.

آن سوفی اکبرگ، مدیر عامل صندوق فناوری Volvo Cars گفت: «سرمایه‌گذاری و مشارکت تجاری با Breathe به ما کمک می‌کند تا به یک مشکل آشنا برای مشتریان خودروهای الکتریکی رسیدگی کنیم و عملکرد شارژ ما را حتی رقابتی‌تر می‌کند.

اوایل امسال، ولوو همیشه آخرین خودروی دیزلی جدید از خط تولید خارج شد. در حالی که فعلاً در حال ساخت مدل های بنزینی است، سازنده خودرو متعهد شده است که از سال ۲۰۳۰ به بعد فقط خودروهای برقی بفروشد. برای انجام این تغییر، ولوو – مانند هر خودروساز دیگری در سراسر جهان – می داند که باید روی افزایش برد و سرعت شارژ سرمایه گذاری زیادی کند.

دکتر ایان کمپبل، مدیر عامل شرکت Breathe گفت: «شارژ سریع یکی از پایه‌های توانمندسازی آینده‌ای است که ما به سوی آن تلاش می‌کنیم. “به کارگیری فناوری ما در مقیاس بزرگ بر روی پلت فرم نسل بعدی EV ولوو، درها را به روی طراحی های نوآورانه خودرو و بهبود عملکرد باز می کند.”

فناوری Breathe در دو تا سه سال آینده در خودروهای الکتریکی جدید ولوو در دسترس خواهد بود. ولوو گفت که دقیقاً اعلام خواهد کرد که کدام مدل‌ها به‌روزرسانی‌ها را «آخر امسال» دریافت خواهند کرد.


منبع: https://thenextweb.com/news/volvo-uk-software-startup-boost-ev-charging-speed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *