Niantic یک بازی اسکیت بورد AR را به Apple Vision Pro می آورد

پوکمون گو خالق Niantic است به هدست واقعیت ترکیبی Apple Vision Pro. شرکت بازیکن دیگری در فضای بازی AR، برای ایجاد اسکاتریکس رادنی مولن. برای افراد ناآشنا، مولن یک اسکیت‌برد حرفه‌ای است که با خلق تعدادی از ترفندهای نمادین از جمله اولی و کیک فلیپ اعتبار دارد.

این اولین بازی اسکیت بورد با واقعیت افزوده است، مگر اینکه از یک اسکیت بورد واقعی استفاده کنید تا به سرعت در شهر برای گرفتن هیولاهای جیبی استفاده کنید. پوکمون گو. Niantic می‌گوید که گیم‌پلی شامل بازیکنانی می‌شود که در دنیای واقعی برای «کاوش و جمع‌آوری عناصر پارک اسکیت» حرکت می‌کنند. این بازی از همان عناصر دقیق واقعیت افزوده به عنوان دیگر عناوین این شرکت استفاده می کند تا «دنیا را به یک اسکیت پارک بی پایان تبدیل کند». نسخه ی نمایشی گیم پلی یک آواتار را نشان می دهد که در مکان های واقعی مانند پارکینگ ها و داخل ماشین لباسشویی اسکیت می کند. با این حال، یک فیل واقعا گران قیمت در اتاق وجود دارد.

را و دقیقاً برای جدا کردن از اتاق نشیمن مناسب نیست، چه رسد به خانه. همچنین با پوشیدن عینک اسکی حجیم اپل در حین بیرون رفتن، بسیار احمق به نظر خواهید رسید، ناگفته نماند که گرفتن آن از سرتان و دور زدن، شاید در یک اسکیت بورد واقعی، بسیار آسان است.

به همین منظور، Niantic و Reality Labs نیز این بازی را به دستگاه‌های تلفن همراه استاندارد، از جمله گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید می‌آورند. بخش اعظم گیم پلی بازی هنوز در دست نیست، اما Niantic قول داده است که بازیکنان می توانند اسکیت پارک های سفارشی را با سایر کاربران در دستگاه های تلفن همراه و هدست های واقعیت ترکیبی به اشتراک بگذارند.

اسکاتریکس رادنی مولن در سال جاری منتشر خواهد شد. در مورد Apple Vision Pro، به نظر می رسد این دستگاه انواع برنامه ها را دریافت می کند. هدست به آن دسترسی خواهد داشت در راه اندازی در همه موارد، اپل می گوید وجود خواهد داشت برای انتشار فردا

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/niantic-is-bringing-an-ar-skateboarding-game-to-apple-vision-pro-183740925.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/niantic-is-bringing-an-ar-skateboarding-game-to-apple-vision-pro-183740925.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *