Verizon به Jibe Google برای RCS تغییر می کند

اپراتور نهایی به حزب ملحق شده است – ورایزون پس از دستیابی به نوعی معامله از پلتفرم Jibe Google برای تامین خدمات ارتباطی غنی (RCS) خود استفاده خواهد کرد. این در ادامه می آید سوئیچ های مشابه توسط AT&T و T-Mobile در سال گذشته.

جزئیات تا کنون محدود است، اما Verizon امروز این خبر را با ما به اشتراک گذاشت و گفت که انتقال به Google’s Jibe “همه ویژگی‌های جدید مانند رسید خواندن را فعال می‌کند و امکان تعامل واقعی با RCS در سایر شبکه‌ها را فراهم می‌کند.” بخش آخر این نقل قول بسیار مهم است، زیرا به این معنی است که ارسال پیام‌های RCS به مشتریان T-Mobile یا AT&T باید پس از فعال شدن Jibe بسیار بهتر عمل کند.

در خارج از دروازه، زمانی که RCS راه خود را به اپراتورهای ایالات متحده آغاز کرد، همه اپراتورها پلتفرم های RCS خود را انتخاب کردند. این به معنای ویژگی‌های مشابهی بود که ممکن است در Jibe گوگل بیابید، اما بدون تعامل «واقعی» بین شرکت‌هایی که از دیگر پلتفرم‌های RCS استفاده می‌کردند. یک جور آشفتگی بود که حتی شروع شد با ۳ حامل اعلام کردند که مشتری خود را ایجاد می کنند در یک نقطه، قبل از فراخوانی سریع آن ایده را ترک می کند.

هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد این فروشگاه در حال توسعه داشته باشیم، به‌روزرسانی ارائه خواهیم کرد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/01/verizon-switches-to-googles-jibe-for-rcs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *