No Man’s Sky برای بازی مجدد رایگان است زیرا آخر هفته گذشته خیلی خوب پیش رفت

اگر در تعطیلات آخر هفته رایگان هفته گذشته فرصتی برای اجرای No Man’s Sky به دست نیاوردید – یا اگر این کار را کردید و می خواهید دوباره این کار را انجام دهید، نیازی به خرید نیست – توسعه دهنده Hello Games اعلام کرده است که سیم کارت فضای اکتشافی خود را همین حالا برای چند روز آینده رایگان دانلود و بازی کنید زیرا دفعه قبل همه چیز خوب پیش رفت.

Hello Games در اعلامیه رایگان دور دوم آخر هفته‌اش می‌گوید اولین تلاش آن “بهتر از حد انتظار عمل کرد” و No Man’s Sky “سال را با تعداد بازیکنانی که در این زمان از سال داشته‌ایم شروع کرد” و افزود: “بازی‌های بزرگ و ما. جامعه دوستانه باعث افتخار ما شد و از این فرصت برای استقبال از این مسافران جدید با آغوش باز استقبال کرد و طناب ها را به آنها نشان داد.”

مانند قبل، No Man’s Sky رایگان برای بازیکنان در همه پلتفرم ها – سوییچ، ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی – باز است و جشن در روز دوشنبه، ۲۶ فوریه به پایان می رسد. اگر تصمیم به خرید داشته باشید، هر پیشرفتی که در طول رویداد ایجاد شود، به بازی کامل منتقل می‌شود، و تخفیف ۵۰ درصدی قبلی همچنان در دسترس است، یعنی حدود ۱۹٫۹۹ پوند هزینه دارد.


No Man’s Sky برای بازی مجدد رایگان است زیرا آخر هفته گذشته خیلی خوب پیش رفتتریلر No Man’s Sky: Omega Update


تریلر برای آپدیت امگا No Man’s Sky.

این آخرین آخر هفته رایگان به دنبال هفته گذشته است راه اندازی به روز رسانی امگا No Man’s Sky، که مواردی مانند ماموریت‌های روی کارخانه تولید شده، توانایی کاپیتان در کشتی‌های سرمایه‌گذاری Dreadnought، خط جستجوی مسیر Atlas Path اصلاح‌شده، و یک بازسازی اساسی برای کمپین‌های طولانی مدت زمان محدود Expeditions – No Man’s Sky را اضافه کرد. و صحبت از Expeditions، دوازدهمین بازی – با عنوان Omega، به اندازه کافی مناسب – در حال حاضر زنده است، به این معنی که اگر در آخر هفته رایگان بازی کنید، می توانید آن را پیش از این ارائه دهید.

Hello Games اعلامیه redux رایگان آخر هفته را به پایان می‌رساند که می‌گوید «به‌روزرسانی‌های بزرگ و جاه‌طلبانه برای No Man’s Sky در سال جاری برنامه‌ریزی شده است». و البته، اولین پروژه بعدی آن – سیاره فانتزی سیم کارت نور بدون آتش – که استودیو در پایان سال گذشته از آن رونمایی کرد، بسیار کوچک است.


منبع: https://www.eurogamer.net/no-mans-sky-is-free-to-play-again-this-weekend-because-it-went-so-well-last-time?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *