Palworld با مایکروسافت برای جایزه Xbox Series S همکاری می کند

ایکس باکس در حال برگزاری یک مسابقه هدایایی با همکاری است Palworldجایی که یک فرد خوش‌شانس می‌تواند یک Xbox Series X سفارشی و کنترل‌کننده‌هایی با نام‌های Pals برنده شود.

جایزه اعلام شد توسط ایکس باکس در X (Née Twitter)، در کنار آنچه من فرض می‌کنم ماکتی از طراحی نهایی است.

این کنسول دارای کاور آرت و لوگوی بازی است، در حالی که چهار کنترلر همراه با آن در چهار رنگ مختلف با چهار رنگ مختلف ارائه می‌شوند: زرد (Grizzbolt)، سبز (Mammorest)، آبی (Pengullet) و صورتی (Cattiva).


Palworld با مایکروسافت برای جایزه Xbox Series S همکاری می کندنکات دسترسی اولیه PALWORLD – گرفتن پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!


اگر به Palworld می پرید، Zoe نکاتی برای دسترسی اولیه دارد.

کنسول شاید از نظر من کمی زشت باشد، اما من میل زیادی به همه چیزهای زشت و تقریباً منزجر کننده دارم. کنترلرها در واقع بسیار زیبا هستند. اگرچه دیدن زنگ های مرده آیکون های نینتندو روی سخت افزار ایکس باکس عجیب است…

اگر شانس خود را برای برنده شدن Xbox Series X، کنترلرها و سه ماه Game Pass Ultimate دوست دارید، تا ۱۷ مارس فرصت دارید وارد شوید.

تنها یک ماه پس از راه اندازی، Palworld به نقطه عطفی رسیده است بازیکنان ۲۵ متر در سراسر Xbox و Steam (به طور خاص ۱۵ میلیون فروش در Steam). Developer Pocketpair قول داده است اقدامات ضد تقلب خود را افزایش دهد تا پایان ماه، پس از اعتراف به سختی “همگام” با متقلبان.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-teams-up-with-microsoft-for-xbox-series-s-giveaway?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *