Noita دومین آپدیت Epilogue را با ویژگی های جدید و قابلیت های مودینگ دریافت می کند

Roguelite Noita مبتنی بر فیزیک دومین به‌روزرسانی Epilogue را دریافت کرده است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید، ترفندها و قابلیت‌های اصلاح را اضافه می‌کند.

را آپدیت قبلی Epilogue سه سال پیش بود و قرار بود آخرین آپدیت اصلی بازی باشد.

اکنون به‌روزرسانی Noita Epilogue 2 در دسترس است، اما بازی‌های ذخیره قدیمی از این به‌روزرسانی جان سالم به در نمی‌برند. در عوض، بازیکنان باید از یک شعبه بتا Steam استفاده کنند تا هر گونه اجرا با نسخه قدیمی بازی را به پایان برسانند.

تریلر راه اندازی Witch 1.0در یوتیوب تماشا کنید

در یک پست استیمتوسعه دهنده Nolla Games تمام موارد اضافه شده این به روز رسانی را فهرست کرده است.

از همه جالبتر منطقه جدید، یک ماموریت مخفی جدید و سه باس فایت جدید، در بالای جادوها، دشمنان و مواد جدید است.

به روز رسانی های دیگر عبارتند از اصلاح نرخ سقوط و تغییرات تعادل، ردیابی دوربین بهبود یافته، و نوارهای سلامت برای همه کارفرمایان. قابلیت های مودینگ نیز اضافه شده است.

از سازندگان Baba is You و The Swapper، Noita به دلیل گیم پلی سخت خود که در آن هر پیکسل به صورت فیزیکی شبیه سازی شده است، شناخته شده است. به عنوان یک جادوگر جادویی، بازیکنان می توانند هنگام کاوش محیط را بسوزانند، منجمد کنند و تبخیر کنند.

اولین بار در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. برای جشن گرفتن به‌روزرسانی جدید، تا ۱۵ آوریل با ۶۰ درصد تخفیف در دسترس است.

“با نگفتن به من چه کار کنم، به من می گوید که می توانم هر کاری انجام دهم. با نگفتن به من کجا بروم، به من می گوید که می توانم به هر جایی بروم. ممکن است چند منطقه دیگر برای دیدن وجود داشته باشد، ممکن است تعداد زیادی وجود داشته باشد. من نمی دانم. نمی‌دانم. من نمی‌دانم محدودیت‌های نویتا ممکن است چه باشد. و به نظرم این بسیار هیجان‌انگیز است. آن بررسی.


منبع: https://www.eurogamer.net/noita-receives-second-epilogue-update-with-new-features-and-modding-capabilities?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *