نگاهی به شرایط فروش زامیاد در فروردین ۱۴۰۳ + جدول

شرکت زامیاد پیش از فرارسیدن سال جدید، شرایط فروش وانت نیسان را در قالب تیپ‌های مختلف اعلام کرد. پس از آغاز سال جدید و در نخستین روزهای کاری فروردین ۱۴۰۳، شرایط فروش زامیاد برای وانت نیسان در قالب فروش و پیش‌فروش تکرار شد. در جریان شرایط فروش زامیاد برای فروردین ۱۴۰۳، چند مدل از وانت‌های این شرکت به متقاضیان ارائه شده‌اند. مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود، یکی از بخش‌های این شرایط فروش را انتخاب کنند.

شرایط فروش زامیاد در فروردین ۱۴۰۳ شامل محصولات مختلفی از خانواده وانت نیسان است. این محصولات در قالب نسخه‌های تک‌سوز آپشنال، تک‌سوز آپشنال رادیال و دوگانه‌سوز آپشنال رادیال به متقاضیان عرضه شده‌اند. هر کد ملی می‌تواند تنها یکی از محصولات ارائه‌شده در این بخشنامه را خریداری کند. جزئیات بخشنامه فروش زامیاد را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

شرایط فروش زامیاد در فروردین ۱۴۰۳:

خودرو پیش‌پرداخت رنگ مبلغ تسهیلات نحوه بازپرداخت تسهیلات موعد تحویل
بخش فروش اعتباری فوری
نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD ۴۴۲,۱۹۰,۰۰۰ آبی ۱۰۰ میلیون تومان ۶ چک ۴ ماهه ۹۰ روزه
نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD ۳۹۲,۱۹۰,۰۰۰ ۱۵۰ میلیون تومان
بخش پیش فروش
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVPD ۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰ آبی –   –   هفته چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
نیسان دوگانه‌سوز آپشنال رادیال SVD ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰

درحال‌حاضر یعنی هفته سوم فروردین ۱۴۰۳، قیمت وانت نیسان بنزینی در بازار آزاد حدود ۶۷۰ میلیون تومان است. این رقم اختلافی ۱۲۰ میلیون تومانی با نرخ رسمی این وانت در کارخانه دارد. وانت نیسان دوگانه‌سوز نیز که خودروی محبوب‌تری به‌حساب می‌آید، حدود ۶۲۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده که حدود ۶۵ میلیون تومان گران‌تر از نرخ رسمی کارخانه است.

نگاهی به شرایط فروش زامیاد در فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت وانت نیسان دیزلی که مدت‌هاست شاهد عرضه آن از سوی زامیاد نبوده‌ایم، به ۷۸۲ میلیون تومان رسیده است که اختلاف ۱۵۷ میلیون تومانی با نرخ رسمی این وانت دارد. نسخه‌های جدیدتر این وانت که پادرا پلاس نام دارند نیز با بهایی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شوند. پادرا پلاس بنزینی ۷۰۳ میلیون تومان قیمت دارد، درحالی‌که قیمت پادرا پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/sales-conditions-zamyad-farvardin-1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *