Obsidian’s Aowed در پاییز امسال منتشر می شود

Obsidian Entertainment فاش کرده است که نقش اول شخص RPG Avowed قرار است در پاییز امسال منتشر شود.

پنجره راه اندازی در طول امشب اعلام شد برنامه نویس ایکس باکس مستقیم پخش زنده، همراه با نگاهی کوتاه به مبارزات، کوئست ها و محیط های بازی.

بازیکنان می‌توانند به سرعت بین سبک‌های بازی با استفاده از بارگذاری‌های سفارشی جابه‌جا شوند، به این معنی که می‌توانید در میانه مبارزه به سرعت از یک ساخت غوغا به یک ساخت جادویی دامنه‌دار تغییر دهید.


تریلر بازی Aowed

ما همچنین نگاهی به یک بازی جانبی پیدا کردیم که در یک شهرک به نام Shatterskarp یافت شد، بازیکنان منطقه سوم در طول بازی به کاوش خواهند پرداخت. با گروهی از سربازان مرده و یکی از متحدانشان به نام ناوکی روبرو می شوید که می توانید مقصر مرگ دیگران را به گردن او بیندازید یا به او بگویید که این تقصیر او نبوده است.

کارگردان بازی کری پاتل گفت که استودیو از “نقاط ظریف اخلاقی و مناطق خاکستری” استقبال می کند و جهان عواقب انتخاب های بازیکنان در طول این مسابقه جانبی و موارد دیگر را منعکس خواهد کرد.

پاییز ۲۰۲۴ تخمین دقیق تری از تاریخ انتشار Avowed است که قبلاً فقط تا سال جاری تأیید شده بود. Aowed یکی از بازی‌هایی است که ما برای آن هیجان‌زده هستیم، زیرا مشتاقیم اولین بازی اقتصادی بزرگ Obsidian را تحت نظر مایکروسافت ببینیم، و این بازی در لیست ما قرار گرفت. مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴.


منبع: https://www.eurogamer.net/obsidians-avowed-releases-this-autumn?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *