Octopath Traveler از لیست فروشگاه اینترنتی نینتندو حذف شد

بازی RPG Octopath Traveler اسکوئر انیکس – حداقل به طور موقت – از فروشگاه اینترنتی نینتندو حذف شده است.

ناپدید شدن بازی بود متوجه شد در پایان هفته گذشته، اگرچه هنوز در Steam و فروشگاه مایکروسافت در دسترس است.

برخی از طرفداران حذف Octopath Traveler را به دلیل تغییر ظاهری در ناشر مرتبط می دانند. نسخه های آرشیو شده صفحه محصول eShop بازی نشان می دهد که ناشر آن تغییر کرده است نینتندو به اسکوئر انیکس برخی از نقاط بین ۱۱ فوریه و ۱ مارس.


Octopath Traveler از لیست فروشگاه اینترنتی نینتندو حذف شدگیم پلی Octopath Traveler iOS و Android – تریلر ژاپنی Reveal


Octopath Traveler: Champions of the Continent گیم پلی iOS و Android

Eurogamer برای نظر دادن با Square Enix تماس گرفته است و اگر پاسخی شنیدیم به‌روزرسانی خواهیم کرد.

همانطور که توسط Wario64پشتیبانی مشتری نینتندو ایالات متحده صفحه ای با عنوان ایجاد کرده است “چرا من نمی توانم Octopath Traveler Through Nintendo eShop را بخرم؟” که بیان می کند بازی از اول مارس “به طور موقت برای خرید در دسترس نیست”. نینتندو می افزاید: “بازی به زودی دوباره برای خرید در دسترس خواهد بود.”

بر اساس صفحه ویکی پدیا بازی، Octopath Traveler توسط Square Enix در ژاپن و نینتندو برای سایر مناطق منتشر شده است. در واقع، هنوز هم می توان بازی را بر روی آن خریداری کرد فروشگاه الکترونیک ژاپنکه نشان می دهد تغییر در ناشر دلیل حذف از فهرست است.

این بازی و دنباله آن Octopath Traveler 2 هر دو توسط Square Enix و Acquire ساخته شده اند. کسب بود خریداری شده توسط مالک FromSoftware، Kadokawa Corporation ماه گذشته.

اسکوئر انیکس پس از انتشار بازی، سبک بصری Octopath Traveler’s “HD2D” را علامت تجاری قرار داد و سازنده از این سبک در دیگر بازی های RPG خود استفاده کرد. استراتژی مثلث و بازسازی ۲۰۲۲ از زندگی کن.


منبع: https://www.eurogamer.net/octopath-traveler-delisted-from-nintendo-eshop?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *