OnePlus 12R: آخرین اخبار، شایعات و همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

این وان پلاس ۱۲ به زودی جهانی می شود و تنها نخواهد بود، زیرا OnePlus 12R در کنار آن در ۲۳ ژانویه عرضه می شود.

همانطور که OnePlus گفته است، ما این را به یقین می دانیم، و در حالی که سری R معمولاً به طور گسترده در دسترس نیست، تایید شده است که OnePlus 12R به ایالات متحده و اروپا می آید، بنابراین افراد زیادی می توانند از اواسط امسال خریداری کنند. محدوده جایگزین برای پرچمدار OnePlus.

اینها تنها چیزهایی نیستند که ما با اطمینان در مورد OnePlus 12R می دانیم، زیرا به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته است. و در حالی که هنوز موارد زیادی وجود دارد که تایید نشده است، درز و شایعات بسیاری از شکاف ها را پر کرده اند.

در ادامه، هر آنچه را که تاکنون در مورد OnePlus 12R شنیده‌ایم، که هم اطلاعات رسمی و هم اطلاعات فاش شده را پوشش می‌دهد، پیدا خواهید کرد. هر زمان که مطلب جدیدی بشنویم نیز به این مقاله اضافه می کنیم، پس به زودی دوباره بررسی کنید.

بریم سر اصل مطلب

  • چیست؟ یک جایگزین میان رده برای OnePlus 12
  • کی بیرون میاد؟ ۲۳ ژانویه
  • چقدر هزینه دارد؟ ممکن است از ۴۹۹ دلار شروع شود (حدود ۳۹۰ پوند / ۷۵۰ دلار استرالیا)،

OnePlus 12R: تاریخ عرضه و قیمت شایعه شده

  • تایید شده: در ۲۳ ژانویه رونمایی می شود
  • ممکن است از ۴۹۹ دلار شروع شود (حدود ۳۹۰ پوند / ۷۵۰ دلار استرالیا)

OnePlus 12R در ۲۳ ژانویه در کنار OnePlus 12 رونمایی می شود. مورد دوم در واقع قبلاً در چین رونمایی شده است، اما این جهانی است.

این رویداد از ساعت ۶ صبح به وقت PT / 9 صبح به وقت شرقی / ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ در ۲۳ ژانویه آغاز می شود، که برای کسانی که در استرالیا هستند ساعت ۱ بامداد AEDT در ۲۴ ژانویه است. ما انتظار داریم که OnePlus 12R به زودی پس از معرفی خود به فروش برسد، بنابراین انتظار تقریباً باید به پایان برسد.

در مورد قیمت OnePlus 12R، این مورد تایید نشده است، اما یک لو رفتن قیمت OnePlus 12R قیمت آن از ۴۹۹ دلار (حدود ۳۹۰ پوند / ۷۵۰ دلار استرالیا) شروع می شود که برای مدلی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم خواهد بود. ظاهراً قیمت‌ها برای نسخه‌ای با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم به ۵۹۹ دلار (تقریباً ۴۷۰ پوند / ۸۹۰ دلار استرالیا) افزایش می‌یابد.

ما این نشت را با کمی نمک کنار می‌زنیم، اما این تقریباً با قیمت‌های تبدیل شده OnePlus 11R (که هرگز در این مناطق عرضه نشد) مطابقت دارد، بنابراین باورپذیر به نظر می‌رسد.

و در مورد مناطق صحبت می کنیم، در حال حاضر نمی دانیم که OnePlus 12R در استرالیا فرود خواهد آمد یا خیر. اما در یک ویدیوی یوتیوبOnePlus تایید کرد که به ایالات متحده و اروپا خواهد آمد – که احتمالاً اما قطعاً شامل بریتانیا نمی شود.

OnePlus 12R: طراحی و نمایشگر

  • تایید شده: دارای صفحه نمایش LTPO 4.0 با نرخ تازه سازی تطبیقی
  • ممکن است صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد

خود OnePlus تصویری از OnePlus 12R به اشتراک گذاشته است از جلو، که در زیر می بینید، و این صفحه نمایش کمی خمیده با دوربین سوراخ دار، حاشیه های باریک و قاب فلزی را نشان می دهد.

همچنین می‌توانید ببینید که دارای نوار لغزنده هشداری است که ما از آن انتظار داریم بهترین گوشی های OnePlusو در کنار تصویر، OnePlus فاش کرد که OnePlus 12R دارای صفحه نمایش LTPO 4.0 است که “نرخ تازه سازی آن را با حرکات شما تطبیق می دهد.”

وان پلاس دقیقا نگفته است که نرخ به‌روزرسانی چقدر خواهد بود، اما با فناوری LTPO نسل چهارم احتمالاً می‌تواند بین ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز باشد که به آن اجازه می‌دهد در زمانی که به نرخ تازه‌سازی بالا نیاز نیست، عمر باتری را حفظ کند.

OnePlus 12R: آخرین اخبار، شایعات و همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

(اعتبار تصویر: OnePlus)

که محدوده دقیق نرخ تازه سازی OnePlus 12R نیز فاش شده است توسط مکس جامبور (که سابقه خوبی در نشت اطلاعات دارد).

آنها همچنین ادعا می کنند که OnePlus 12R دارای صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی است که با گوریلا گلس Victus 2 محافظت می شود و در رنگ های خاکستری آهنی و آبی سرد در دسترس خواهد بود.

خود OnePlus همچنین تصویری از OnePlus 12R را از پشت نشان داده است، در تصویر زیر، که شامل آن دو رنگ است، و طراحی بلوک دوربین مشابه با OnePlus 12 استاندارد را نشان می دهد.

تصویر ۱ از ۲

OnePlus 12R در دو رنگ

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۲ از ۲

تصاویر OnePlus 12R در پایگاه داده FCC مشاهده شده است

(اعتبار تصویر: FCC / MySmartPrice)

فراتر از آن، ما نیز داشته ایم عکس‌های OnePlus 12R را در FCC مشاهده کردید پایگاه داده (کمیسیون ارتباطات فدرال) که در بالا نیز می توانید مشاهده کنید و با آنچه OnePlus و درز اطلاعات به ما نشان داده مطابقت دارد.

OnePlus 12R: دوربین و باتری

  • تایید شده: دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است
  • شایعه شده است که شارژ ۱۰۰ واتی را ارائه می دهد
  • ممکن است یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو داشته باشد
  • یا احتمالاً یک ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو ۲ مگاپیکسلی

این OnePlus 12R ممکن است دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو. حداقل، این چیزی است که یک افشاگر ادعا می کند.

گفت: یک نشت قبلی در MySmartPrice به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری اشاره می کند، همانطور که پستی در X از افشاگر نشان می دهد. یوگش برار. بنابراین ما مطمئن نیستیم که کدام ادعا درست است.

این نشت MySmartPrice همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره می کند، اما باز هم، ما آن را با کمی نمک در نظر می گیریم.

عکس های اولیه وان پلاس 12 آر از نزدیک

(اعتبار تصویر: OnePlus)

در مورد باتری، خود OnePlus گفته است که OnePlus 12R دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.که بزرگترین بسته آبمیوه ای است که تا به حال در گوشی OnePlus قرار داده شده است.

ما به طور قطع نمی دانیم که با چه سرعتی شارژ می شود، اما هر دو Max Jambor و MySmartPrice در بالا به شارژ ۱۰۰ واتی اشاره می کنند و این می تواند با OnePlus 11R مطابقت داشته باشد، بنابراین باورپذیر به نظر می رسد.

OnePlus 12R: مشخصات و ویژگی ها

  • شایعه شده که چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دارد
  • ممکن است تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد

به گفته افشاگر مکس جامبور، OnePlus 12R دارای یک چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (که یکی از برترین چیپست های گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۳ بود)، به علاوه انتخاب ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم LDDRX5 و انتخاب ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی.

این مطابق با ادعاهایی است که قبلاً توسط افشاگر @OnLeaks که با MySmartPrice صحبت کرده بود (در ادامه مطلب مرتبط است)، که همچنین اضافه می کند که OnePlus 12R به طور غیرمعمولی اجرا می شود. اندروید ۱۴ با رابط کاربری OxygenOS 14 این شرکت. ما هم داریم در فهرست FCC، اندروید ۱۴ برای OnePlus 12R ذکر شده است.


منبع: https://www.techradar.com/phones/oneplus-phones/oneplus-12r

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *